جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد دوشنبه در بیانیه‌ای به مناسبت دومین سالگرد انتفاضه سوم مردم فلسطین، مقاومت را قوی‌ترین گزینه در کنار دیگر ابزار برای آزادی فلسطین و برگرداندن حقوق ازدست رفته مردم فلسطین عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۲۷۸۵۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج،  حماس در بیانیه خود آورده است: انتفاضه سوم فلسطین که در سال ۲۰۱۵ روی داد، قواعد و اصول جدیدی را در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی تحکیم بخشید.
در بیانیه حماس آمده است: این انتفاضه مرحله جدیدی در مبارزه با رژیم صهیونیستی را گشوده است.
جنبش مقاومت فلسطینی افزوده است: وحدت ملی و آشتی گامی مهم در تحکیم پایداری مردم فلسطین و تحقیق اهداف و حمایت از مطالبات قانونی آن‌ها است.
در این بیانیه اضافه شده، شهر قدس همچنان در راس اولویت‌های مسئولان رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی و اقدامات ضد صهیونیستی آن‌ها قرار دارد و همین امر توجه و اهتمام بیشتری برای مقابله با طرح‌های صهیونیست‌ها را می‌طلبد.
انتفاضه سوم فلسطین مهرماه سال ۹۴ در قدس اشغالی آغاز شد و تاکنون حدود ۳۰۰ فلسطینی در درگیری با صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند.
شهروندان فلسطینی به منظور مقابله با یورش‌های مکرر شهرک نشینان صهیونیست به «مسجدالاقصی» و منازل خود به شیوه‌های مختلف سعی می‌کنند مانع اقدام‌های تخریبی صهیونیست‌ها شوند.

ارسال نظرات