به مناسبت ایام عزای امام حسین(ع) و یاران باوفایش مراسمی در حسینیه حضرت ابوالفضل و با سخنرانی حجت الاسلام تسخیری به مدت ده شب برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۷۸۷۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری نماینده  ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در ایام سوگ و عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین که در حسینیه ی حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام تسخیری به تبیین مقام انسان را از منظر قرآن پرداخت و ادامه داد: خداوند به انسان مقامی عنایت کرده است که حتی ملائک هم نمی توانند به این مقام دسترسی پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه خداوند انسان را برای رسیدن به درجات عالی آفرید، افزود: خداوند انسان را آفرید تا او رشد کند و گفتن ذکر فراوان مهم ترین راه تقرب به خداوند نمی باشد، بلکه اطاعت از خداوند بهترین راه تقرب به خداوند است.

وی با بیان چند حدیث قدسی، تشریح کرد: خداوند در احادیث مختلف اینگونه بشارت داده است که: هرکه مرا عبادت کند او را از مال دنیا غنی خواهم کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان انسان همواره به دنبال کمال است که این حد از کمال طلبی در هیچ یک از موجودات باورنکردنی است.

این کارشناس مذهبی گفت: این وعده ی خداوند است که خداوند برای افرادی که تکلیف گرا هستند راهی را نبسته است.

 

ارسال نظرات