خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) در بازدید از نمایشگاه یاد یاران گفت::باید فرهنگ دفاع مقدس را به آیندگان انتقال دهیم، زیرا این فرهنگ در برابر تهاجمات دشمن نقش بازدارندگی دارد.
کد خبر: ۸۹۲۷۸۹۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲

انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل حاضر باز دارندگی در مقابل دشمن است

 احمد آقابابایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه یاد یاران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم،  با تاکید بر اینکه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل حاضر از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: این کار نقش مهمی در ایجاد بازدارندگی دربرابر دشمنان خواهد داشت. جانشین ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس در بین نسل حاضر و آیندگان را در تقویت روحیه خودباوری در بین آنان و نشر فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس از نسل اول به نسل های بعدی مهم ارزیابی کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگران و سلحشوران هشت سال دفاع مقدس ضرورت دارد، تصریح کرد: آشنا نمودن نسل های آینده با فرهنگ دفاع مقدس و انتقال روحیه پایداری در برابر تجاوز و حماسه آفرینی در تقابل های نابرابر با دشمنان دین اسلام از اهمیت زیادی برخوردار است.

آقابابایی اظهار کرد: با بهره گیری از ابزارهای ارتباطی نوین می توان گام های مهمی را در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت برداشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها