خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا(ع)
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام رضا(ع) گفت: امروز بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش موثری دارد و نیاز امروز جامعه ما حاکم شدن تفکر و روحیه بسیجی است.
کد خبر: ۸۹۲۷۹۰۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳

حاکمیت تفکر بسیجی نیاز جامعه امروز ماست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده طی سخنانی در بازدید از حوزه بسیج خواهران حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: اکنون که معضلات فرهنگی و اقتصادی حرف اول را میزند، بسیج تمام انرژی خود را در حوزه مقابله با جنگ نرم و تحقق اقتصاد مقاومتی بکار برده است.

وی با اشاره به اینکه امروز نفوذ دشمن بسیار نرم و نامرئی و مهمترین ابعاد آن در حوزه فکری و فرهنگی است، خاطرنشان کرد: تحکیم و تقویت باورها و اعتقادات دینی و ارزشی، شناسایی ابزارهای نفوذ و تبیین و تفهیم آثار مخرب آن برای جوانان وبسیجیان و تولید محتواهای مناسب فکری و فرهنگی از راههای مقابله با نفوذ دشمن است که بسیج در این زمینه عملکرد مناسبی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام رضا(ع) حاکم شدن تفکر بسیجی را نیاز جامعه امروز دانست و یادآور شد: تفکر بسیجی مبتنی بر سه اصل قرآنی تقوا (ان اکرمکم عند الله اتقاکم)، جهاد (...و فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما) و علم (هل یستوی الذین یعلمون و الذین لا یعلمون) است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها