کد خبر: ۸۹۲۷۹۰۱
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: فعالیت‌های حسینیه اعظم زنجان قابل تقدیر بوده و اثربخش است.

حجت‌الاسلام علی محمدی با بیان اینکه سازمان اوقاف با توجه به مقدورات حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد، افزود: از این پس نیز حمایت‌های لازم از مجموعه صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 193 هزار موقوفه متشکل از وقف و مسجد و موقوفات منفعتی در کشور وجود دارد، افزود:  باید برای افزایش موقوفات از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه درباره عزاداری امام حسین (ع) نیز موقوفه بسیار است، تصریح کرد: برای افزایش موقوفات باید رسانه‌‌ها همکاری بیشتری داشته است.

محمدی با اشاره به اینکه اعتمادسازی لازم از سوی اوقاف صورت گرفته است، اضافه کرد: حتی این امکان نیز فراهم شده است که تولیت موقوفات را واقفان بر عهده بگیرند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم توسط سازمان اوقاف و امور خیریه ترویج  فرهنگ وقف افزود: باید در این زمینه فعالیت‌های بیشتری صورت گیرد و رسانه‌ها نیز اوقاف را همراهی کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیازها نسبت به وقف تغییر کرده است، اضافه کرد: باید بر اساس نیازهای روز و طبق نیازسنجی نسبت به افزایش موقوفات و دعوت از مردم برای مشارکت در این امر استفاده شود.

ارسال نظرات