مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان:

ارجاع مسله21 شهروند زنجانی در حوزه منابع طبیعی به مسئولان ذیربط

مسائل 21 شهروند زنجانی در حوزه منابع طبیعی جهت رفع موانع به مسئولان ذیربط ارجاع داده شد.
کد خبر: ۸۹۲۷۹۲۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان از ثبت 21 درخواست ملاقات مردمی با مدیرکل در تابستان سال 96 خبر داد و گفت: پس از دیدار چهره به چهره با این عزیزان، موارد برای بررسی جزئیات بیشتر به مسئولان مربوطه ارجاع داده شد.

خلیل آقاجانلو تعداد ملاقات مردمی تیر ماه سال 96 با مدیرکل را 11 مورد اعلام کرد و افزود: رسیدگی به وضعیت چرای دام غیرمجاز، پیگیری مشکلات محدوده اکتشافی تهم، درخواست اشتغال، رسیدگی به وضعیت اراضی روستای سلمانلو، رسیدگی به وضعیت چرای دام غیرمجاز، درخواست اشتغال، رسیدگی به وضعیت عرصه تصرفی و رسیدگی به وضعیت پرونده کیفری یکی از روستانشینان در روستای بادامستان از جمله موضوعات مورد درخواست ارباب رجوع برای ملاقات با مدیرکل بوده است.

وی رسیدگی به وضعیت پروانه مرتع داری، رسیدگی به وضعیت برداشت غیرمجاز ماسه در بخش حلب، درخواست تقسیط هزینه راه دسترسی معدن را از دیگر موارد درخواستی مراجعه‌کنندگان برای دیدار با مدیرکل عنوان و اظهار داشت: پس از دیدار با این افراد، آنان به مسئولان ذیربط جهت بررسی مسائل موردنظر و نتیجه مطلوب معرفی شدند.

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان تصرف دوباره اراضی خلع ید شده توسط افراد دیگر، احداث جاده فرعی بین مزارع روستای لار و تقسیط جرائم معدن چوره ناب را از موارد مطرح شده می باشد.

خلیل آقاجانلو با اشاره به ثبت 7 مورد درخواست مردمی برای ملاقات در شهریور 96 ، تصریح کرد: درخواست زمین برای واگذاری، جریمه معدن قطار بلاغی، درخواست زمین جهت احداث واحد دامداری، استعلام باغ در سلطانیه، حمایت از اتحادیه ها و تعاونیها به نفع بهره برداران و مورد مربوط به پاسخ استعلام صنایع و معادن از جمله موضوعات اعلام شده از سوی ارباب رجوع بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار