مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل از بازگشایی ۲۷ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در مناطق سیل زده شهرستان مشگین شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۷۹۴۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی رحمتی صبح امروز در نشست با اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: به دنبال بارش باران و وقوع سیلاب در شهرستان مشگین‌شهر نیروهای راهداری برای بازگشایی محورها و جاده‌های مسدودشده اقدامات خود را آغاز کردند تا این محورها برای تردد مردم و ساکنان آماده‌سازی شود.

وی با بیان اینکه 27 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در مناطق سیل زده شهرستان مشگین‌شهر بازگشایی شد، گفت: راهداران پرتلاش با تمام توان برای ارائه خدمات و امدادرسانی به سیل‌زدگان در سه بخش مرکزی، قصابه و مرادلو 113 ساعت فعالیت کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به موقع در مناطق سیل‌زده حضور یافته و اقدامات لازم را انجام دادند، تصریح کرد: راهداران خستگی‌ناپذیر با 9 دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و سوخت‌رسان توانستند این میزان از راه‌های مسدود و سیل‌زده شهرستان مشگین‌شهر را بازگشایی کنند.

رحمتی بیان کرد: هم اکنون راهداران در حال بازگشایی و پاکسازی ریزش‌های ناشی از سیل در مسیر فرعی مشگین‌شهر هریس هستند و و با تلاش‌های بی‌وقفه در این زمینه نیز اقدامات لازم انجام شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: این اداره کل برای مقابله با حوادث احتمالی شرایط نامساعد جوی و وقوع سیلاب براساس پیش‌بینی هواشناسی و مدیریت بحران کاملا آماده است و در صورت وقوع حوادث این چنینی در کمترین زمان ممکن نسبت به انجام فعالیت‌ها و خدمات‌رسانی‌ها اقدام می‌شود.

ارسال نظرات