راهبرد دشمن در عصر امروز برای مقابله با انقلاب اسلامی هدف گذاری بر روی خانواده ها و جوانان است و می بایست با ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر بسیاری از آسیب های این هجمه ها را خنثی کنیم.
کد خبر: ۸۹۲۷۹۶۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش رامسر نوین سرهنگ محمد جعفری در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: هفته دفاع مقدس با همه ایثارها و فداکاری هایش از سوی بسیجیان و رزمندگان اسلام تبلور عینی عشق به ولایت و دین بود.


وی افزود: هفته امر به معروف و آغاز ماه محرم در سال جاری با هفته دفاع مقدس همراه شده است و باید بدانیم که همه این مناسبت ها ارتباطی تنگاتنگ دارند که می بایست به آن ها توجه ویژه شود.


وی تصریح کرد: مسئولین می بایست در حوزه امر به معروف و نهی از منکر جز اولین اشخاصی باشند که اقدام عملی آن را در جامعه اجرا کنند.

فرمانده سپاه رامسر گفت: راهبرد دشمن در عصر امروز برای مقابله با انقلاب اسلامی هدف گذاری بر روی خانواده ها و جوانان است و می بایست با ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر بسیاری از آسیب های این هجمه ها را خنثی کنیم.

وی با اشاره به برخی از رفتارهای ناصحیح در برنامه ها و عزاداری های ایام محرم یادآور شد: سنت برگزاری عزاداری و سوگواری برای امام حسین ع و یارانش بدور از رفتارهای نوگرایانه نادرستی است که هم اکنون در برخی موارد مشاهده می کنیم و باید باور داشته باشیم که این آسیب ها با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر خنثی خواهد شد.
وی افزود: تمامی دستگاه ها و نهادها در امرمعروف و نهی از منکر مشارکت داشته باشند و ستاد امر بمعروف در شهر گردشگری رامسر جایگاه خوبی دارد که باید بسیار قوی عمل کند‌.

وی گفت: بسباری از موضوعات در ابتدای امر فرهنگی است ولی اگر پیگیری نشود برای نظام بار امنیتی دارد.

سرهنگ جعفری افزود: مردم نیاز به امنیت و آرامش دارند و از اینکه فساد در جامعه رواج پیدا کنند نگران هستند

ارسال نظرات
پر بیننده ها