خبرهای داغ:
شهید حسن حسنی در وصیت نامه خود آورده است: ما برای یاری اسلام به جبهه رفتیم و هیچ چشم داشتی از کسی و یا ارگانی به جز جلب رضای خداوند تبارک و تعالی نداریم.
کد خبر: ۸۹۲۷۹۶۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شهید حسن حسنی دهم بهمن 1346 در روستای شینقر از توابع شهرستان قزوین به دنیا آمد پدرش کرمعلی کارمند بود و مادرش زیور نام داشت تا دوم راهنمائی درس خواند، کارگری می کرد.از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. 26بهمن 1364در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.
فرازی از وصیت نامه اش: اینجانب حسن حسنی فرزند کرمعلی متولد 1346،دارنده شناسنامه شماره 302،در حال صحت و سلامت و در سنگر مقدس دفاع از حریم اسلام عزیز و در جوار رزمندگان کفر ستیز اسلام ،این وصیت نامه را نوشتم تا به وظیفه خود عمل کرده باشم.
ای عزیزان مقاوم! شما را به تقوی و پرهیزکاری دعوت میکنم که این سخن را از امامم حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام آموختم. وحدت بین جامعه مسلمین ، که حربه ی برنده و کاری است در میان شما هم حکمفرما باشد.اطاعت از امام امت سبب پیشرفت اسلام در کل جهان می شود و هر که به اسلام و پیروزی اش علاقمند است باید به تمام فرمایشات ولی فقیه گوش جان بسپارد و به آن عمل کند.
امام و یارانش را که صادقانه در راه پیشبرد اهداف اسلام عزیز از هیچگونه تلاشی دریغ ندارند باری کنید و هیچ گاه آنها را تنها نگذارید که اگر علی علیه السلام را مردم تنها نگذاشته بودند حق علی علیه السلام از بین نمی رفت و اجرای احکام قرآن تعطیل نمیشد.
بدانید ما برای یاری اسلام به جبهه رفتیم و هیچ چشم داشتی از کسی و یا ارگانی به جز جلب رضای خداوند تبارک و تعالی نداریم و از خانواده عزیزم قبل از هر سخنی میخواهم که : اولا مرا حلال کنند و در شهادتم آنچنان نگریند که دشمنان اسلام از آن به ضرر اسلام بهره گیری کنند.
ثانیا زمان جامعه ما فاطمه اطهر علیه السلام را الگو و نمونه ی خود قرار دهند و حجاب خود را که کوبنده تر و مؤثرتر از خون ما است به خوبی حفظ کنند و دستورات الهی را کاملا اجرا نمایند تا شهادت دنیا و آخرت غر آن آنان باشد.

 

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها