خبرهای داغ:
پیشکسوت دفاع مقدس گفت : شهدای ما نه برای منفعت شخصی و نه برای منفعت شهر، محله و کشور خود به پا خواستند بلکه ایثار و جانفشانی آن ها به دستور ولی فقیه زمان برای منفعت اسلام و کل مسلمین بود.
کد خبر: ۸۹۲۷۹۷۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، یکی از راویان دفاع مقدس در یادواره 14 شهید خضری دشت بیاض با بیان اینکه شهدا عزیز شدند چون بر نفس خود غلبه کردند، گفت: آنچه که در زندگی شهدا شاخص است این است که آن ها به دستور خدای متعال و فقط برای رضای او به پا خواستند و زندگی ائمه اطهار را سرلوحه کار خویش قرار دادند.

"ناظری"  افزود: جنگ و دفاع یک جسم دارد و یک روح که روح دفاع ما همان روح شهداست که در راه دفاع از وطن و برای رضای او آسمانی شد و راز و رمز مقدس شدن دفاع ما همین است .

وی  افزود: شهدای مدافع حرم بواسطه ی همین ستارگان جاودان راه سعادت و خوشبختی را یافته اند.

وی گفت: امروز در دنیا وقتی اسم جنگ برده می شود لرزه بر اندام ها می افتد اما رزمندگان ما لحظات حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را بهترین ساعات عمرشان می دانند.

وی با اشاره ای به واقعه عاشورا گفت: شهید ان بزرگی بودند که از همان ابتدای کار به ندای امام خویش لبیک گفتند و وارد میدان جانفشانی شدند.

وی افزود: یک زمان هست شما دشمنی ضعیفی دارید و مبارزه با او خیلی سخت نیست اما رزمندگان بسیجی ما در طول دفاع مقدس با تمام دنیا مبارزه می کردند.

وی بیان کرد: شهدای ما نه برای منفعت شخصی و نه برای منفعت شهر و محله و کشور خود به پا خواستند بلکه ایثار و جانفشانی آن ها به دستور ولی فقیه زمان برای منفعت اسلام و کل مسلمین بود.

گفتنی است، این مراسم با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه انصالرضا استان ، مسیولان محلی ، مردم عزادار حسینی این شهر  برگزار شد.

 

لازم به ذکر است، تجلیل از خانواده شهدا، مداحی ، گذاشتن کلیپ، اجرای شعر در وصف شهدا از دیگر برنامه ها بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها