سردار بابایی در آئين گراميداشت هفته دفاع مقدس در نيروگاه نكا:
سردار بابايي همچنين دوران دفاع مقدس را از افتخارات كشور برشمرد و گفت: اگر خواهان اقتدار نظام و تداوم افتخارات گذشته هستيم بايد همچنان از ولي امر مسلمين اطاعت كنيم و گوش به فرمان ايشان باشيم و الا كشورهاي زيادي انقلاب كردند كه بدليل فقدان رهبري نتوانستند دستاوردهاي انقلاب خود را حفظ كنند.
کد خبر: ۸۹۲۷۹۸۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در اين مراسم فرمانده سپاه كربلاي مازندران طي سخناني ضمن گراميداشت ياد و خاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و شهداي مظلوم و بي دفاع نيروگاه در سه مرحله بمباران دشمن بعثي، به بازكاوي اوضاع كشور در آغاز جنگ تحميلي و علل دشمني استكبار جهاني با نظام جمهوري اسلامي و حمايت همه جانبه آنان از رژيم صدام در طول سالهاي دفاع مقدس پرداخت.
سردار محمدحسين بابايي در مقدمه سخنانش با اشاره به مصادف شدن اول ماه محرم با آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: مواعظ و روشنگريهاي محافل و مجالس محرم و شور و حرارت برگرفته از فرهنگ عاشورايي بويژه اصل مترقي ذلت ناپذيري، نقش ممتازي در تحكيم ارادههاي مردم و پيروزي انقلاب اسلامي داشته و قطعاً براي تداوم اين مسير همچنان نيازمند به حماسه عاشورايي هستيم.
وي همچنين از ظلم ستيزي و زير بار ذلت نرفتن به عنوان فلسفه اصلي دفاع مقدس ياد كرد و افزود: پيروزي انقلاب اسلامي ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شكست و به سيطره كامل آنان بر معادلات سياسي دنيا پايان داد، لذا دو قدرت در عين حالي كه براي تحكيم پايه هاي قدرت خود به نوعي كشورها را بين خود تقسيم كرده بودند و اصطلاحاً توازن وحشت بين آنها حاكم بود، براي انهدام انقلاب با هم متحد شدند تا از گسترش انقلاب اسلامي و تعاليم رهايي بخش اسلام جلوگيري نمايند و پس از ناكامي در توطئه هاي خود، جنگ نابرابر 8 ساله را بر ما تحميل نمودند.
سردار بابايي پيروزي، حفظ و تداوم انقلاب اسلامي را وراي محاسبات مادي و طبيعي ارزيابي كرد و گفت: از نظر معادلات سياسي كسي تصور وقوع انقلاب اسلامي را نداشت اما اين اتفاق رخ داد، جنگ در شرايطي بر ما تحميل شد كه انقلاب نو پا بود و انسجام داخلي وجود نداشت، اوضاع ارتش مساعد نبود، سپاه تازه تأسيس بود و آموزش و تجربه جنگ نداشت، تجهيزات و تسليحات نظامي هم در اختيار نداشتيم، در اين اوضاع دنيا عليه ما

 وارد جنگ شد و دشمن بعثي را به جديدترين و پيشرفته ترين تسليحات جنگي و شيميايي تجهيز نمودند. علاوه بر اين دولت آمريكا علاوه بر پشتيباني از صدام و تحويل تسليحات مدرن، بطور مستمر اطلاعات نظامي ما را در اختيار عراق قرار ميداد، لذا از نظر محاسبات نظامي ايران بايد در جنگ شكست ميخورد، ولي ما شكست نخورديم. چرايي و كشف راز يافتن علل پيروزي و شكست ناپذيري شيعه، موضوع كنفرانسي در غرب را تشكيل داد كه نتايج جالب توجه و دقيقي درباره قدرت تشيع بدست آمد و متأسفانه تئوري جنگ غيرنظامي فوكوياما يا همان جنگ نرم براي مقابله با شيعه طراحي شد.
فرمانده سپاه كربلاي مازندران خاطرنشان ساخت: طبق خروجي كنفرانس مذكور نهضت سرخ عاشورا، انتظار فرج و ولايت فقيه سه عامل اصلي قوام و دوام شيعه معرفي و براي تضعيف هركدام راهكارهايي همچون ايجاد شبهه در عقايد، ترويج عقايد خرافي و افراط گرايانه، رواج اشعار بي محتوا در وصف اهلبيت(ع) و … به سياستمداران كشورهاي غربي پيشنهاد شد كه با تمام توان در حال اجراي آن هستند.
اين فرمانده دوران دفاع مقدس ولايت فقيه را احياگر ميراث نبوي و عامل بقاء كشور دانست و افزود: اطاعت از ولي فقيه رمز پيروزي ما در جنگ بود و رزمندگان ما به امر ولي فقيه و با نيت حفظ و حراست از دين در جبهه ها حضور پيدا ميكردند و پيروزي ما در جنگ با هدايت ولي فقيه رقم خورد، لذا دشمنان ما تمام همت و محور تمام تلاشهاي خود را براي تضعيف ولايت فقيه بكار گرفته اند.
سردار بابايي همچنين دوران دفاع مقدس را از افتخارات كشور برشمرد و گفت: اگر خواهان اقتدار نظام و تداوم افتخارات گذشته هستيم بايد همچنان از ولي امر مسلمين اطاعت كنيم و گوش به فرمان ايشان باشيم و الا كشورهاي زيادي انقلاب كردند كه بدليل فقدان رهبري نتوانستند دستاوردهاي انقلاب خود را حفظ كنند.
در پايان با اهداء لوح تقديري از طرف مهندس محسن نعمتي مديرعامل نيروگاه شهيدسليمي نكا از مهندس علي چاوشي و غلامرضا رضايي 2 نفر از رزمندگان بسيجي دوران دفاع مقدس، تجليل شد.
سردار بابايي و هئيت همراه قبل از حضور در اين مراسم از محل برگزاري سي امين يادواره 33 شهيد نيروگاه شهيد سليمي نكا و شهداي مدافع حرم استان مازندران بازديد نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها