خبرهای داغ:
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: اگر با منظومه فکری مقام معظم رهبری آشنا شویم بسیاری از نیازها و مشکلات رفع خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۲۸۰۲۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا احمدی ظهر امروز در دیدار شورای قشر بسیج رسانه که در ستاد سپاه استان قم برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های اقشار مختلف بسیج اظهار داشت: شاکله تشکیل بسیج ساماندهی ظرفیت‌های مردمی است که توقع می‌رود جبهه مردمی برای پاسداری از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی منتظر سازوکار‌ها نمانند.

وی با بیان اینکه نباید نسبت به حداقلی سازوکار نیز بی‌توجه بود، افزود: اتصال نیرو‌های انقلاب به منابع سالم از ضروریاتی است که از اوایل انقلاب و حتی قبل از آن وجود داشته و امروز با گستره رسانه این نیاز بیشتر احساس می‌شود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم خاطرنشان کرد: اگر با منظومه فکری مقام معظم رهبری آشنا شویم بسیاری از نیاز‌ها و مشکلات رفع خواهد شد و ایشان در سال‌های اخیر با حمایت از گروه‌های خودجوش و تشویق آنان تأکیدات فراوانی بر ساماندهی این گروه‌ها برای فعالیت‌های جبهه‌ای و مشترک داشته‌اند.

وی با اشاره به وجود حدود ۲۰ قشر مختلف در ساماندهی اقشار بسیج عنوان کرد: ساماندهی گروه‌های مردمی، انقلابی و آتش به اختیار با توجه به منابع محدود اقتصادی از وظایف سپاه است و باید مقررات طوری باشد که دست و پاگیر و مانع برای رشد و ترقی نشود.

احمدی با تأکید بر اینکه نظارت بر گروه‌های مردمی باید طوری باشد که منجر به ضربه خودی نشود، تصریح کرد: امروز نظام در سنگر‌های مختلف در برابر بدخواهان درگیر جنگ است و امروز خاورمیانه مطابق منافع اسلامی در حال پیشرفت بوده و نه منافع آمریکایی‌ها.

وی سخنان مسئولان آمریکایی درباره ایران را ناشی از عجز و ناتوانی برشمرد و گفت: ما با آمریکایی‌ها در جبهه‌های مختلف در حال نبردیم و به لطف خدا، خون شهدا و درایت رهبری آن‌ها در هیچ‌کدام از این میدان‌ها قدمی پیشرفت نداشته‌اند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم یادآور شد: اقشار مختلف بسیج بازوان پرتوان سپاه در عرصه‌های مختلف هستند که با هم‌افزایی و تعامل می‌توانند گام‌های بلندی در راستای پیشرفت انقلاب بردارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها