خبرهای داغ:
یادواره 32 شهيد پايگاه حضرت زينب(س) به همت حوزه مقاومت كوثر سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۸۰۸۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه؛ يادواره 32 شهيد پايگاه حضرت زينب(س) به همت حوزه مقاومت كوثر سرخه و پايگاه حضرت زينب(س) با حضور خواهران بسيجي در پايگاه آسيه برگزار شد.

فاطمه پيوندي کارشناس مسائل سیاسی گفت: در روز تشييع پيكر شهيد حججي مردم ما غوغا به پا كردند و حضور گسترده اي در صحنه داشتند كه حضرت آقا پيام دادند، اين شهيد در دل مردم تحول و انقلاب به راه انداخت و خداوند قلب هاي مردم را متحول كرد.

وی بیان داشت: همه ما با تك تك شهدا و شهيد محسن حججي پيمان ببنديم كه پيرو آرمان آن ها باشيم.

این کارشناس سیاسی افزود:  ما به دشمن مي گوييم اگر يك محسن را از ما بگيري بازهم روش و ياد شهدا در دل ما حك شده است  که اگر بارها ما را بسوزانند بازهم ذکر یا حسین را به زبان می آوریم.

پیوندی با اشاره به مجالس عزای امام حسین(ع) بیان داشت: باید در این مجالس از اولین شهید در راه خدا تا کنون یاد شود، ما این امنیت را به راحتی به دست نیاوردیم که بخواهیم آن را به راحتی از دست بدهیم.

وی گفت: شهدا رفتند شهید شدند تا علاوه بر امنیت، آزادی و اقتدار، چادر ما زنان که یادگار خانم فاطمه الزهرا است بر سرما بماند .

وی در ادامه گفت: ما باید در یادواره شهدا از آنها روش و منششان را یاد بگیریم و خود را به فضائل اخلاقی آراسته کنیم و رزائل اخلاقی را از خود دور کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها