فرمانده سپاه ناحیه ایجرود:

مساجد باید اتاق فکر بسیجیان باشد

مساجد باید اتاق فکر بسیجیان باشد که امروزه دشمن سعی دارد با نقشه های شوم خود مانند ورود فضای مجازی نقش مساجد در زندگی روزمره مارا کمرنگ کند که باید هوشیار بود.
کد خبر: ۸۹۲۸۱۴۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ایجرود در اولین جشنواره ناحیه ای مالک اشتر در سپاه ناحیه ایجرود به مقام والای شهادت مدافعان حرم بخصوص شهید محسن حججی اشاره کرد و گفت: خون شهید حججی ،حجتی است برای همه.

مجید لطیفی افزود: شهید حججی در گام نخست جهادش به پابوس امام رضا(ع) رفت و از او درخواست نمود که در راه دفاع از اسلام شهید گردد و بعد به آغوش گرم خانواده اش رفت و پای پدر و مادر خود را بوسید و راهی شد.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد رده ها و فرماندهان پایگاههای مقاومت هدف از تشویق رده ها و پایگاههای برتر را ایجادت ترغیب در اجرای برنامه ها دانست و اظهار داشت: همچنان که امیرالمومنین علی(ع) به مالک اشتر می فرماید "نفرات برتر لشکر خود را تشویق و نفراتی که در کارهایشان کوتاهی میکنند تذکر بده".

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود تصریح کرد: هیچ مسئول و مدیری راضی نیست کار خود ابتر و ناقص بماند بلکه اجرای احسن برنامه ها به مدیریت و برنامه ریزی و نوع نگاه فرد بستگی دارد.

لطیفی گفت: مدیر باید در کارهایش جدی ،مطالبه گر و برنامه ریز و هدفمند باشد تا تبدیل به یک مدیر موفق شود.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود مساجد را سنگر امورات دینی فرهنگی اجتماعی  دانست و اظهار داشت: مساجد باید اتاق فکر بسیجیان باشد که امروزه دشمن سعی دارد با نقشه های شوم خود مانند ورود فضای مجازی نقش مساجد در زندگی روزمره مارا کمرنگ کند که باید هوشیار بود.

وی در ادامه به شرایط مدیر موفق اشاره کرد و گفت: در گام اول مدیر باید حلال و حرام خدا را بشناسد و رعایت کند و در گام دوم باید برنامه های خود را با شعار سال که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ میگردد ،منطبق نماید  و در گام سوم از ظرفیت ها و امکانات موجود به نحو مطلوب بهره برداری کند و از حاشیه دوری کند و اتحاد و صمیمیت را سرلوحه کار خود قرار دهد وبصیرت اجتماعی داشته باشد و در نهایت ثبات شخصیتی داشته باشد و دنبال ریا نباشد و کارها را با اخلاص انجام دهد و تمامی کارهای خود را برای خشنودی خداوند به انجام برساند.

همچنین در این جشنواره مسئول دبیرخانه اشراف سپاه ناحیه ایجرود ضمن خیرمقدم به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اشراف اطلاعات اشاره کرد و گفت: اگر منصفانه به حرکت سپاه پاسداران نگاه کنیم، از روز اول تا امروز، میبینیم انصافاً سپاه به قول خودش عمل کرده؛ حقاً و انصافاً سپاه در این راه ایستاده است.

مهدی آقاجانلو مسئول دبیرخانه اشراف سپاه ناحیه ایجرود روند انتخاب رده ها و فرماندهان برتر در جشنواره را بازگو نمود.

مسئول دبیرخانه اشراف سپاه انصارالمهدی(عج) نیز اشراف را کشف اطلاعات دانست و گفت: برای اینکه به اشراف دسترسی پیدا کنیم باید عملکرد رده ها را بصورت مستمر رصد نماییم و رویکرد سپاه باید رصد برنامه ها و اهداف باشد.

سرگرد پاسدار محسن حق وردی افزود: اشراف، اطلاعات خوب و کاربردی  به فرمانده میدهد که همین چشم انداز میتواند کمک شایانی در رفع نقص ها و عیبهای موجود کند.

در پایان جشنواره به مسئولین رده های برتر و پایگاههای برتر لوح تقدیر اعطا شد.

 

ارسال نظرات