خبرهای داغ:
"عدنان غزی"روز دوشنبه در آئینی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان شوش معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۲۸۱۷۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان از شهرستان شوش در آئینی که صبح روز دوشنبه با حضور 'علی حسین حسین زاده' معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در سالن اجتماعات امور تربیتی شوش برگزار شد عدنان غزی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

با این حکم وی جایگزین رضا نجاتی که از بهمن ماه سال 92 فرماندار شوش بود منصوب گردید.

غزی در آئین معارفه خود در سخنانی مهمترین برنامه های خود را کمک به ایجاد اشتغال،بهداشت و درمان،ورزش و توسعه گردشگری و توریسم عنوان کرد و گفت:برای توسعه گردشگری و صنعت توریسم در شوش باید زیر ساخت لازم برای اسکان گردشگران به ویژه گردشگران خارجی در این شهرستان فراهم شود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های موجود در این شهرستان به ویژه قومیت های مختلف گفت:قومیت های مختلف در شوش ظرفیت هایی هستند که می توان از این ظرفیت در راستای توسعه اقتصادی،فرهنگی و اشتغال بهره گرفت.

وی با بیان اینکه نگاه به شهرستان شوش و توجه به مسایل و مشکلات آن باید به دور از گرایش ها و جریان های سیاسی باشد بیان داشت:رویکرد همه با گرایش های مختلف باید در راستای کمک به توسعه شهرستان شوش باشد.

سرپرست فرمانداری شوش در خاتمه بر تحرک بخشی مدیران دستگاه های اجرایی در راستای کمک به توسعه شهرستان تاکید کرد و گفت: در انجام وظایف و پیگیری مسایل و مشکلات شهرستان با هیچ مدیری تعارف ندارم.

غزی متولد 1349 دارای دکتری حقوق و جزا و جرم شناسی از لبنان و کارشناس ارشد زبان و ادبیات عرب می باشد.

مدیر روابط عمومی و مدیریت حراست اداره کل تعزیرات حکومتی استانداری خوزستان،مدیر عامل سازمان خدمات شهری و پایانه های شهرداری اهواز از سوابق وی است.

رضا نجاتی فرماندار سابق شهرستان شوش نیز در گزارشی به تشریح عملکرد چهار ساله خود در این مسئولیت پرداخت و گفت:در این مدت 466 پروژه در بخش های مختلف شهرستان اجرا شد.

وی با بیان اینکه در بخش راه به ویژه راه روستایی ، آب و بهداشت و درمان در شهرستان شوش با تلاش مجموعه دستگاه های اجرایی اقدامات خوبی صورت گرفته گفت: شهرستان شوش همچنان در بخش راه،بهداشت و درمان و آب روستایی نیازمند تلاش بیشتر است.

نجاتی به تلاش صورت گرفته در توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی به ویژه بیمارستان نظام مافی شوش اشاره کرد و گفت:در مدت چهار سال بیش از 400 میلیارد ریال در بیمارستان نظام مافی شوش هزینه شده است.

وی همچنین بیان داشت: 50 روستای شوش در این مدت از جاده مناسب بهره مند شدند اما برخی از این روستاها همچنان نیازمند احداث پل هستند.

نجاتی گفت: در تمام بخش های این شهرستان 10 تا 15 زمین چمن احداث شده است.

رضا نجاتی از 17 بهمن ماه سال 1392 مسئولیت فرمانداری شهرستان شوش را عهده دار بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها