فرمانده سپاه بانه مطرح کرد

بیش از ۵۹ هزار زائر از یادمان‌های دفاع مقدس دربانه بازدید کردند

فرمانده سپاه شهرستان بانه گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه تا پایان شهریور ماه امسال ۵۹ هزار و ۴۷۰ زائر در قالب کاروان‌های راهیان نور از یادمان‌های دفاع مقدس این شهرستان دیدن کردند.
کد خبر: ۸۹۲۸۲۱۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ مصطفی سلیمانی گفت: از ابتدای اردیبهشت‌ماه تا پایان شهریورماه امسال، ۵۹ هزار و ۴۷۰ نفر زائر در قالب کاروان‌های راهیان نور و پنج هزار خانواده نیز به‌صورت شخصی از یادمان‌های دفاع مقدس این شهرستان بازدید کردند.

وی گفت: شهرستان بانه به‌دلیل وجود یادمان‌های دفاع مقدس در بوالحسن و مزار شهدای گمنام سیران‌بند، به‌عنوان مناطق عملیاتی دوران دفاع در شمالغرب کشور شناخته شده و سالانه میزبان زائران راهیان نور سراسر کشور است.

فرمانده سپاه شهرستان بانه با اشاره به اینکه بیشترین کاروان‌ها از یادمان سیران‌بند این شهر دیدن کرده‌اند، تصریح کرد: بیشترین کاروان‌های اعزامی راهیان نور به این شهر مربوط به استان‌های اصفهان و یزد بوده است.

سلیمانی افزود: زائرسرای «شهید نصراللهی» سپاه بانه با ظرفیت اسکان شبانه ۴۰۰ نفر، پاسخ‌گوی نیاز کاروان‌ها نیست و برای اسکان زائران از ظرفیت مدارس شهرستان که مکان مناسبی برای اسکان نیستند استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار