فرمانده سپاه شهرستان کوثر گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای برنامه‌های محرومیت‌زدایی بسته‌های حمایتی و آموزشی به کودکان مناطق محروم شهرستان کوثر ارائه شد.
کد خبر: ۸۹۲۸۲۳۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

بسته‌های حمایتی و آموزشی به کودکان مناطق محروم شهرستان کوثر ارائه شدبه گزارش خبرگزاری خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار محرم پوررحمان ظهر امروز در مراسم اهدای بسته‌های آموزشی به دانش‌آموزان در کوثر اظهار داشت: با هماهنگی بسیج سازندگی و بهزیستی کوثر تعدادی از دانش‌آموزان مناطق محروم روستاهای کوثر از طرح اهدای لوازم‌التحریر بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای برنامه‌های محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج سازندگی در روستاهای محروم و دورافتاده شهرستان اقدام به توزیع بسته‌های آموزشی در بین تعدادی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند شهرستان کردند تا این دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها دغدغه‌ای در تامین این لوازم نداشته باشند.

فرمانده سپاه شهرستان کوثر افزود: بسته‌های تهیه شده شامل لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان نظیر دفتر، خودکار، مداد، مداد رنگی، پاکن، مداد تراش و کیف مدرسه است که به صورت نمادین در روستاهای محروم باهمکاری کمیته امداد و بهزیستی توزیع شد که در همین راستا پیش از این نیز بسته حمایتی و آموزشی به 54 دانش‌آموز بی‌بضاعت مناطق محروم کوثر اهدا شده بود.

پوررحمان با اشاره به برنامه‌های محرومیت‌زدایی سپاه ناحیه کوثر تصریح کرد: رفع محرومیت از مناطق کم‌برخوردار و محروم از اولویت‌ها و رسالت‌های سپاه و بسیج بوده که در این راستا برنامه‌های مختلفی هدفگذاری شده تا با اجرای آنها در سطح شهرستان شاهد محرومیت‌زدایی هر چه بیشتر به ویژه در مناطق روستایی شهرستان باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان کوثر گفت:‌ در کنار اجرای چنین برنامه‌هایی و اهدای بسته‌های آموزشی و تحصیلی به دانش‌آموزان، سپاه در عرصه‌های مختلف اقدام به اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی می‌کند که ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای ایجاد فرصت‌های اشتغال و توسعه تولید بخشی از این فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار