خبرهای داغ:
ماموستا غفوری:

واقعه عاشورا برای اهل سنت حزن انگیز است

امام جمعه شهر روانسر در روز عاشورای حسینی از علاقه و مودت بین اهل سنت با خاندان پیامبر (ص) گفت و از روز عاشورا بعنوان روزی حزن انگیز یاد کرد.
کد خبر: ۸۹۲۸۲۵۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا ملا عبدالله غفوری امام جمعه شهر روانسر در اجتماع عاشوریان حسینی در میدان اصلی شهر روانسر ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) اظهار داشت: واقعه عاشورا در بین برادران اهل سنت، حزن انگیز است.

 

امام جمعه شهر روانسر با اشاره به محبت پیامبر (ص) به امام حسن (ع) و امام حسین (ع)، گفت: این واقعه تاریخی نباید فراموش شود.

 

ماموستا غفوری هدف از قیام امام حسین (ع) را امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود: یزید انسانی پلید، از خدا دور و پیرو شیطان بود و امام حسین(ع) بخاطر امر به معروف و حفظ اسلام در برابر وی ایستاد.

 

امام جمعه روانسر در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مودت به نزدیکان پیامبر (ص) در تفسیر اهل سنت نشانه ایمان است و هیچ گاه در آئین اسلام توهین و اهانت به برادران دینی جایی ندارد و نداشته است.

 

ماموستا غفوری در پایان همگان را به بینش و تفکر فراخواند و اظهار داشت: امروزه شاهد تقویت فرقه های ظاله جهت تفتیش عقاید مردم هستیم که بایستی هوشیار بود تا راه پیامبر اسلام (ص)، قرآن، اهل بیت و اصحاب و بزرگان دین را فراموش نکنیم.

 

ارسال نظرات