صداوسیمای مرکز زنجان طبق سنوات گذشته برای پوشش دسته عزاداری بزرگ زینبیه زنجان از تمامی امکانات و تجهیزات مختلف خود بهره جسته و با حضور بیش از 300 نفر از کارکنان تولیدی و فنی، کار پوشش زنده این مراسم باشکوه را به انجام رساند .
کد خبر: ۸۹۲۸۲۶۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، هر سال روز یازدهم محرم شاهد حضور عاشقان اهل بیت(علیهم السلام) بالاخص حضرت زینب کبری(س) در شهر زنجان هستیم که با حضور پرشور خود در دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان با اسرای کربلا همنوا شده و یا زینب گویان بر مصائب اهل بیت اشک ریخته و عزاداری می کنند.

پوشش این دسته عزاداری بزرگ هر سال حسن ختام پخش زنده عزاداری های پرشور مردم مومن و ولایتمدار استان است که با شور و حال خاصی انجام می شود .

امسال هم صداوسیمای مرکز زنجان طبق سنوات گذشته برای پوشش این دسته عزاداری بزرگ از تمامی امکانات و تجهیزات مختلف خود ، از قبیل سه واحد سیار تلویزیونی ، 3 ست ماکروویو ، دو دستگاه sng  ، شش خط فیبر نوری ، 18 دوربین تصویربرداری، 3 دوربین پرنده، 20 دستگاه میکروفون و ....  بهره جسته و با حضور بیش از 300 نفر از همکاران تولیدی و فنی، کار پوشش زنده این مراسم باشکوه را به انجام رساند .

دسته عزاداری زینبیه اعظم که از ساعت 14/30  آغاز شده و مسیر زینبیه اعظم تا امام زاده سیدابراهیم را طی کرد، به مدت 200 دقیقه از شبکه استانی اشراق به صورت زنده پوشش داده شد .

علاوه بر این 8 شبکه سراسری و بین المللی نیز این عزاداری باشکوه را به صورت زنده پخش کردند . در این راستا شبکه سراسری و برون مرزی یک ، دو ، چهار ، خبر ، شما ، قرآن ، جام جم و سحر در مجموع به مدت 360  دقیقه این اجتماع باشکوه را پوشش دادند .

 

ارسال نظرات