مسئول سازمان بسیج دانشجویی در بروجرد عنوان کرد:
داود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور فاصله گرفتن از فرهنگ عاشورا را دلیل اصلی عدم رفع مشکلات کشور خواند و گفت: درجایی که فرد غیرانقلابی به شورا و مجلس فرستاده شود و مسئولان از فرهنگ عاشورا فاصله بگیرند مسائل و مشکلات حل‌نشده باقی می‌ماند.
کد خبر: ۸۹۲۸۲۸۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

  به گزارش سازمان بسیج دانشجویی کشور خبرگزاری بسیج، داوود گودرزی  در یادواره شهدای روستای گلچهران با اشاره به لزوم برگزاری یادواره‌های شهدا وزنده نگه‌داشتن یاد و نام آن‌ها اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا منافاتی با خدمت مسئولان ندارد و آغاز فرآیندی صحیح است چراکه  امنیت و آرامش امروز کشور مرهون و مدیون مجاهدت‌های شهداست.

وی با اشاره به ارزش برگزاری یادواره‌های شهدا افزود: در این 38 سال پس از انقلاب اسلامی هرکجا که به فرهنگ عاشورا چنگ زدیم و از آن استفاده کردیم باوجود کمبوداتی که درزمینهٔ نیرو و مشکلات این‌چنینی بود، پیروز شده‌ایم و پیروزی در جنگ تحمیلی و تبدیل‌شدن ایران به چهارمین قدرت موشکی دنیا و قرار گرفتن در زمره کشورهای دارای فناوری‌هایی همچون نانوتکنولوژی و هسته‌ای ازجمله این پیروزی‌ها بوده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور دلیل پیشرفت ایران اسلامی و تبدیل‌شدن این کشور به قدرتی پیروز در منطقه را چنگ زدن به ارزش‌های انقلاب برگرفته از قیام عاشورا دانست و تصریح کرد: هرکجا باروحیه مقاومت و ایثار ایستادگی کرده‌ایم تبدیل به قدرتی یگانه در منطقه شده‌ایم اما به میزانی که از این فرهنگ و ارزش‌ها فاصله بگیریم عقب‌مانده‌ایم.

وی بیان کرد: باوجود گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی ملت ایران هنوز هم مناطقی در کشور وجود دارد که از ابتدایی‌ترین امکانات زندگی محروم هستند و این ناشی از فاصله گرفتن مسئولان از فرهنگ ساده زیستی و توجه به منافع شخصی خودشان است چراکه جایی که پیشرفتی صورت گرفته عنصر و چهره انقلابی برگرفته از فرهنگ عاشورا حضورداشته است.

گودرزی بازگشت به فرهنگ عاشورایی و ارزش‌های انقلاب اسلامی را یگانه راه پیشرفت کشور دانست و گفت: انقلابی‌ها ساده‌زیست‌اند و خود را وقف مردم می‌کنند و تمام هم‌وغم آن‌ها خدمت به مردم است اما غیرانقلابی‌ها با تفکری غلط تنها به فکر منافع خود هستند.

وی نقش مردم در کنار مسئولان را در پیشرفت کشور مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: سبک زندگی مردم در سال‌های اخیر از سبک زندگی اسلامی فاصله گرفته است و از سویی مردم باید پای‌کار در مقابله با ناهنجاری‌های فرهنگی باشند چراکه در حکومت مردمی مردم نقش ویژه‌ای در اداره کشور دارند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور فاصله گرفتن از فرهنگ عاشورا را دلیل اصلی عدم رفع مشکلات کشور خواند و افزود: درجایی که فرد غیرانقلابی به شورا و مجلس فرستاده شود و مسئولان از فرهنگ عاشورا فاصله بگیرند مسائل و مشکلات حل‌نشده باقی می‌ماند.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان در فاصله گرفتن مردم از فرهنگ عاشورا عنوان کرد: دشمن امید بسته که با تهاجم فرهنگی و واردکردن ماهواره به فضای خانواده‌ها  ذائقه جوانان را تغییر دهد و به ارزش‌های انقلابی ضربه بزند که باید دولت و دستگاه‌های فرهنگی بانفوذ دشمن مقابله جدی نمایند اما در این زمینه تک‌تک افراد جامعه نیز نقش داشته و باید اثرگذار باشند.

ارسال نظرات