به همت معاونت تربیت و آموزش ناحیه بسیج دانشجویی صورت گرفت؛

برگزاری دوره خط امام دانشگاهی

اج الدین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کشاورزی امام خمینی(ره) در حاشیه دوره خط امام(ره) گفت: با قدری تامل و تفکر در اندیشه های انقلاب اسلامی ، میتوان گفت مهم ترین سنگر انقلاب اسلامی در حال حاضر دانشگاه و دانشجو می باشد.
کد خبر: ۸۹۲۸۳۰۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، تاج الدین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کشاورزی امام خمینی(ره) در خصوص دوره خط امام(ره) گفت: با قدری تامل و تفکر در اندیشه های انقلاب اسلامی ، میتوان گفت مهم ترین سنگر انقلاب اسلامی در حال حاضر دانشگاه و دانشجو می باشد . 

برگزاری دوره خط امام دانشگاهی

تاج الدین افزود: لذا ما اگر بخواهیم به هدف نهایی انقلاب اسلامی ، یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی برسیم ، لزوماً باید به تعبیر مقام معظم رهبری دانشگاه های ما به نحو قاعده ، شهید چمران هایی را تربیت کنند .حال تحقق این هدف والا ، نیازمند تمرکز بر مقوله تعلیم و تربیت می باشد .

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاع کشاورزی امام خمینی(ره) بیان کرد: در همین راستا دوره تربیتی" خط امام دانشگاهی" به عنوان یکی از آموزش های اندیشه اسلامی در نظر گرفته شده است که امیدواریم با عنایت خداوند متعال و مدد حضرت صاحب الزمان (عج) شاهد تاثیر گذاری هر چه بیشتر این آموزه ها باشیم.

تاج الدین در پایان اشاره کرد: در این دوره با برنامه ریزی آموزشی به جهت تربیت دانشجوی تراز انقلاب اسلامی، کارگاه دشمن شناسی، جنگ نرم و فضای مجازی، جهان بینی توحیدی، امر به معروف و نهی از منکر تلاش شد تا دانشجویان عزیز حداکثر استفاده را کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها