کارآفرین بسیجی در گفتگو با «بسیج»:

شرایط بد بازار ما را مجبور به تعدیل نیرو کرد/ حمایت اثرگذار بسیج از تولیدکنندگان

مطلبیان گفت: اواسط سال گذشته در پی شرایط بد بازار و تشدید رکود و همچنین عدم حمایت واقعی دولت، مجبور به تعدیل نیرو شدیم و بدون شک با ادامه یافتن این روند، ممکن است حتی به تعطیلی هم برسیم.
کد خبر: ۸۹۲۸۳۴۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶

محسن مطلبیان تولیدکننده و کارآفرین بسیجی فعال در صنعت کیف و کفش در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، ضمن اشاره به رکود بازار اظهار داشت: فعالان این صنعت از دولت درخواست دارند تا حداقل هزینه های سربار همچون مالیات های متعدد را که فشار سنگینی به تولیدکننده وارد می کند را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه محصولات تولید شده امروز در فروشگاه ها با تخفیفات بالایی به فروش گذاشته شده اند، افزود: فروشندگان این تخفیفات را می دهند تا هرچه زودتر محصولاتشان به فروش برود تا تنها سرمایه ای که برای تهیه آن ها گذاشته اند بازگردد و در اکثر موارد فروشندگان سودی از فروششان نمی برند.

مطلبیان که در کارگاه خود برای 23 کارگر اشتغال زایی کرده بود، گفت: اواسط سال گذشته در پی شرایط بد بازار و تشدید رکود و همچنین عدم حمایت واقعی دولت، مجبور به تعدیل نیرو شدیم و بدون شک با ادامه یافتن این روند، ممکن است حتی به تعطیلی هم برسیم. نکته قابل توجه این است که در سال تولید و اشتغال وضعیت اشتغال بدتر از زمان های قبل است.

وی در ادامه به حمایت های بسیج اصناف اشاره کرد و گفت: حمایت های بسیج بیشتر جنبه معنوی داشته با این وجود در فرایند تولیدات ما اثرگذار بوده است، از دولت می خواهیم در کنار بسیج به فکر صنعت کیف و کفش ایرانی باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار