خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل از ایثارگران شاغل در اداره کل دامپزشکی استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۸۳۶۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل از ایثارگران شاغل در اداره کل دامپزشکی استان قزوین به منظور قدردانی از زحمات آنها برگزار شد.
در این مراسم، بهمن نقیبی مدیرکل دامپزشکی استان قزوین با اشاره به اینکه فضای موجود در جبهه‌ها روحیه‌ی ایثار، شهادت، فداکاری و گذشت بود، گفت: امروز باید همین روحیه در دستگاه‌های اجرایی حاکم باشد تا بتوانیم در خدمت‌رسانی به مردم به ویژه جامعه ایثارگران موفق باشیم.
وی با اشاره به اینکه بایستی کارمندان ایثارگر بیش از دیگران در انجام وظایف خود درست عمل کنند، افزود: در دستگاه دامپزشکی، کارکنان ایثارگر ما با روحیه‌ی ایثارگری به مردم خدمت ارایه می‌دهند.
در ادامه مراسم، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: در این جنگ، رزمندگان ما با کمترین امکانات در برابر دشمنان که مجهز به پیشرفته‌ترین سلاح‌های نظامی بودند، پیروز شدند.
وی با بیان اینکه رمز پیروزی رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس تاسی به فرهنگ ایثار و شهادت بود که امتداد فرهنگ عاشوراست، افزود: آنها با درس‌گیری از این فرهنگ توانستند با دست خالی در برابر دشمنان مقاومت کنند و یک وجب از خاک کشور را به متجاوزان ندهند.
حقایق‌پور با اشاره به اینکه امروز همه مسوولان وظیفه دارند به ایثارگران خدمت کنند، گفت: همه مسوولان طبق قانون وظیفه دارند براساس قوانین موجود در رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران تلاش نمایند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: همچنین مدیران مسوولیت اخلاقی دارند که فراتر از قانون در تکریم جامعه ایثارگران تلاش کنند مانند مراسمی که امروز به همت مدیرکل دامپزشکی برگزار شده است.
این مسوول با بیان اینکه همه مسوولان باید در امتداد راه شهدا گام بردارند، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی اگر کارها و وظایف خود را در خدمت به مردم درست انجام دهند در واقع به خواسته شهدا عمل کردند.
وی افزود: ما هم از مسوولان دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم که وظایف خود را در قبال ادای حق و حقوق ایثارگران کامل و جامع انجام دهند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه جامعه ایثارگران ولی‌نعمتان ما هستند، گفت: خدمت به این قشر معظم جامعه ارزش دو چندانی دارد زیرا آنها مقام والایی نزد خداوند دارند.
وی با اشاره به اینکه نگاه برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به بنیاد شهید و امور ایثارگران بخشی است، افزود: مسوولان دستگاه‌ها در پیگیری و رفع مشکلات جامعه هدف بنیاد اهتمام دارند ولی برخی از آنها وظایف خود را در قبال ایثارگران به نحو شایسته‌ای انجام نمی‌دهند.
حقایق‌پور با بیان اینکه قوانین متعددی برای جامعه ایثارگران به منظور خدمت کردن به آنها وجود دارد، گفت: برخی از آنها مانند ماده 51 قانون، سلیقه‌ای اجرا می‌شود که این روند درستی نیست و بایستی مشکلات موجود در این راستا برطرف شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: باید نگاه و فرهنگ خدمت کردن به جامعه ایثارگران بین مسوولان تغییر یابد و مشکلات جامعه هدف بنیاد در دستگاه‌های اجرایی با جدیت پیگیری شود تا بتوانیم رضایتمندی آنها را افزایش دهیم.
در ادامه این مراسم، برنامه پرسش و پاسخ کارکنان ایثارگر شاغل دامپزشکی استان قزوین برگزار شد و مدیرکل و معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به سوالات کارمندان، پاسخ دادند
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها