بیش از ۲ هزار نفر آمر به معروف و ناهی از منکر در قالب طرح طلایه داران در کهگیلویه وبویراحمد شناسایی و ساماندهی شده اند.
کد خبر: ۸۹۲۸۳۶۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
مسئول طلایه داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: این افراد بافعالیت ۲ هزار آمر به معروف در استان هدف ترویج تذکر لسانی ساماندهی و فعال شده اند و دارای کارت شناسایی معتبر هم هستند.
علیزاده با اشاره به نامگذاری هفته اول محرم به عنوان هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر افزود: امر به معروف و نهی از منکر منحصر به حجاب و عفاف نیست و تمام مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی را شامل می‌شود.
وی رسانه‌ها و خبرنگاران را پرچم داران گفتمان سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست وادامه داد: در هفته امر به معروف و نهی از منکر که از اول محرم به مدت یک هفته ادامه داشت ۹۱ عنوان برنامه در استان اجراشد.
علیزاده با بیان اینکه ۷ هزار نفر در قالب گروه‌های تذکر لسانی، طلایه داران، یادآوران و یاوران معروف در استان شناسایی شده اند و در مرحله تحقیقات و آموزش هستند اضافه کرد: مراحل آموزش این تعداد در حال انجام است که پس از آموزش برای آنان کارت صادر می‌شود.
وی گفت: هم اکنون ۶۰۰ شورای امر به معروف در ادارات، تشکل‌های مردمی، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی در استان فعالیت می‌کنند.
ارسال نظرات