جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دنا با حضور در جمع نماز گزاران جمعه شهر پاتاوه به مناسبت هفته دفاع مقدس، طی سخنرانی مبسوطی از حوادث و رویدادهای منطقه و خاورمیانه پرده برداشت.
کد خبر: ۸۹۲۸۴۰۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
جانشین سپاه شهرستان دنا با اشاره به دسیسه‌های دشمنان در برابر کشور‌های مسلمان، لزوم توجه همگان به آگاهی بیشتر در خصوص مسائل منطقه را یادآور شد.

سرگرد پاسدار باقر پسنده ضمن تسلیت ایام محرم و سالروز شهادت سرورسالار شهیدان و یاران باوفای حضرت اباعبدالله وتبریک هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تقارن هفته دفاع مقدس وماه محرم تقارن خوب ومبارکی است شهدای ما درجنگ تحمیلی به امام حسین (ع) اقتداکردند و با تعصی از متبک ایثار و شهادت تاریخ ساز شدند.

وی عنوان کرد: تنها ۱۹ ماه پس ازپیروزی انقلاب اسلامی ارتش عراق در ۳۱ شهریورسال ۵۹ ازسه محور میانی شمالی وجنوبی اززمین، هوا ودریا به صورت مغرضانه و از پیش تعیین شده به ایران حمله کرد.

پسنده یادآور شد: چند روزپیش ازحمله عراق، صدام پیمان ۱۹۷۵ الجزایر را در برابر دوربین‌های تلوزیونی عراق پاره کرد و در نطقی با تاکید بر مالکیت عرضی کشورش بر اروند رود که آنرا شط العرب می‌نامید، طرح این ادعا که جزایر سه گانه ایران به اعراب تعلق دارد، جنگی تمام عیار را به بهانه فتح سه روزه تهران آغاز کرد که این آرزو راباخود به گوربرد.

وی بیان کرد: کشور نوپای ما که تازه انقلاب کرده بود وازنیرو‌های مسلح قوی و سازماندهی شده در اوایل جنگ برخوردار نبود توانست به رهبری امام راحل و شهادت طلبی جوانان غیور ضربات سنگینی بر دشمن وارد نمایند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا با اشاره به اینکه صدام درجنگ تنها نبود وما از بیش از ۳۴ کشور جهان اسیر داشتیم ابراز داشت: این کشور‌ها به عراق کمک‌های نظامی، تسلیحاتی ومادی میکردند که رأس آن‌ها امریکای جنایتکار بود.

وی با بیان اینکه در آن زمان کشور ما حتی سیم خاردار را ازخارج وارد میکرد افزود: اکنون قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح ما به برکت خون شهدا وسایه ولایت رهبری به حدی رسیده است که به گفته کارشناسان نظامی ایران جز ۵ کشور جهان است که حمله نظامی به آن محال است واین عربده کشی‌های آمریکا و رئیس جمهور نادان آن نشان از امید واحی به خود وسردرگمی می‌باشد.

باقر پسنده عنوان کرد: درطول این ۳ دهه که ازعمر بابرکت انقلاب میگزرد، امریکا درچندین مرحله به بهانه‌های مختلف درزمین هوا ودریا قصد تعرض به مرز‌های کشور را داشت که هربار با قدرت بازدارندگی و رشادت جوانان این مرزو بوم روبرو شد و اکنون از قدرت نظامی ما باخبر است.

پسنده در بخش دیگری از سخنان خود به جریان دستگیری "ریگی" جنایتکار و دست نشاده‌ی آمریکا در سال ۱۳۸۸ اشاره کرد و اظهار داشت: دستگیری کماندو‌ها سال در ۱۳۸۲، به زمین نشاندن پهباد نظامی آمریکا واستفاده از مهندسی معکوس در تولید آن و اخیراً دستگیری ذلت بارملوانان آن‌ها را تنها بخشی از برتری نظامی ایران می‌باشد.

جانشین سپاه ناحیه دنابه دولت‌های مستکبر وشیطان اعظم هشدار داد وگفت: امریکا وایادیش درمنطقه بدانند که تمام منافع آن‌ها ورژیم صهیونیستی در تیررس برد موشک‌های ما قرار دارد که عملیات "دیرالزوز" تنها گوشه از توان نظامی ما وزنگ خطری برا اسرائیل بود. امروز محصول انقلاب ما وخون شهدای ما شهید حججی است که باشهادتش نماد مقاوت شد.

باقر پسنده در بخش پایانی سخنان خود به سخنرانی سخیف ترامپ در سازمان ملل واکنش نشان داد وگفت: ترامپ نادان که چهره شیطانی امریکا رانشان دادی آگاه باش ایران که ایران پرازشهید حججی هاست واگر بخواهی در محاسبات خود اشتباه کنید ان شاءالله نماز وحدت مسلمین را به امامت، ولی امرمسلمین جهان مولا ومقتدای بسیجیان حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) در قدس شریف به پا خواهیم داشت وبه آرزوی دیرینه خود جامه عمل می‌پوشانیم.

گفتنی است این مسئول نظامی به پاس عملکرد خوب ودرخشان ناحیه مقاومت بسیج دنا در بازسازی حادثه غدیر مورد تشویق امام جمعه وستاد اقامه نماز شهر پاتاوه قرار گرفت ولوح سپاس از سوی حجت الاسلام والمسلمین چراغی و ریاست ستاد اقامه نمازپاتاوه دریافت نمود.
ارسال نظرات