سرهنگ کاظم ابوطالبی معاون آماد و پشتیبانی سپاه قدس گیلان از برگزاری سومین یادواره سرداران و ۱۰۵شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه قدس گیلان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۸۴۰۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ کاظم ابوطالبی معاون آماد و پشتیبانی سپاه قدس گیلان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار هشت هزار قهرمان، از برگزاری سومین یادواره سرداران و ۱۰۵شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه قدس گیلان خبر داد.

وی افزود: این مراسم به یاد سرداران نقی ورزلی، سید محمد محمد نژاد، یوسف بهارمست، مرتضی گرامی، غلامرضا مروت، صفر علی رحیمی، رضوانی و ۱۰۵شهید تدارکات برگزار می شود.

ابوطالبی با اشاره به سخنان رهبری درباره اینکه زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست گفت: برگزاری چنین یادواره هایی به نسل حاضر کمک می کند تا با قهرمانان این دیار آشنا شوند و یاد و خاطره دلاوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی دارند.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه قدس گیلان اظهار داشت: در یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی یادو خاطره دوتن از خادم الشهداهای استان، آقایان مهدی غلام نیا و محمود آخوندزاده که در اثر یک حادثه رانندگی در اهواز درگذشتند نیز گرامی داشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه ماهرچه داریم به برکت خون شهداست افزود: نباید بگذاریم دمی از یاد شهدا غافل شویم چرا که تنها راه نجات و تعالی از مصائب دوران قدم گذاشتن در مسیری است که شهدا با علم و یقین در آن گام نهادند.

بر اساس این گزارش،  یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی یکشنبه ۱۶مهرماه ساعت ۹صبح در حسینیه حضرت ابوالفضل (علیه السلام) سپاه قدس گیلان واقع در فلکه یخسازی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات