شهید حججی‌ها رفتند اما فیش‌های نجومی همچنان برقرار است ،او رفت تا بگوید، برای انقلابی شدن باید از چپ و راست‌های ساختگی عبور کرد تا به معبود رسید، به نظر شما ژن محسن حججی ها چیست؟
کد خبر: ۸۹۲۸۴۰۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
علی‌مراد کاظم‌پور طی یادداشتی این گونه آورده است: به راستی که قلم برای نوشتن حججی کم می‌آورد و این اعترافی است که باید عنوان کرد.

محسن حججی و امثال حججی‌ها رفتند تا عاشقانه و خالصانه ایمان خود را در طبق اخلاص بگذارند و به آن‌هایی که هنوز در خواب غفلت هستند بفهمانند فرزندان سید علی خامنه‌ای حفظ‌الله بیدار و آماده هستند.

محسن حججی‌ها رفتند تا آن‌هایی که نه غزه و نه لبنان می‌گفتند در آرامش باشند و هنوز خود را به خواب بزنند.

حججی تا بود فیش‌های نجومی را دید، اما لحظه‌ای نگذاشت وجود نجومی بگیران در جامعه بر اراده او تاثیر بگذارد.

او رفت تا بگوید، برای انقلابی شدن باید از چپ و راست‌های ساختگی عبور کرد تا به معبود رسید.

او رفت تا نبیند برخی‌ها برای بقا عمر سیاسی خویش به هر کُنج و کناره‌ای تکیه می‌زنند و، اما حججی رفت تا دنیا یک بار دیگر خروش ملت ایران را به مانند نهم دی ماه به خوبی ببیند.

حججی از نسل بچه هیأتی‌ها بود که از کودکی در مکتب امام حسین (ع) پرورش یافته بود مداحی بود که رفت تا به هر مداح و هیأتی بگوید، آهای بچه هیأتی‌ها نباید مقابل سکولار‌ها سکوت کرد و او رفت تا جوان انقلابی را به معنای واقعی معنا کند.

نمی‌دانم آیا نجومی بگیران که حقوق‌های نجومی را حق خود می‌دانند و حتی از مردم یک عذرخواهی نکردند کودک حججی را دیدند، که چگونه با پدر وداع می‌کرد.

نمی‌دانیم آنانی که تمام صندلی‌های مدیریتی را حق خود و هم حزب‌هایشان و خانواده خود می‌دانند دیدند که حججی و حججی‌ها چگونه برای امنیت صندلی‌های مدیریت در این نظام عاشقانه سر داده‌اند.

راستی نظر شما درباره ژن محسن حججی‌ها چیست؟

مردم مشهد، اصفهان و نجف آباد را دیدید که چگونه سردار بی‌سرشان را بدرقه کردند.

آری دیدن این خروش بصیرت می‌خواهد و نه چیز دیگر مردمی که با حضورشان یک بار دیگر با ولایت بیعت مجدد کردند و به خیلی‌ها ثابت کردند مردم ایران اسلامی همچنان گوش به فرمان، ولی فقیه خود هستند.

حججی رفت تا به من و تو بیاموزد در عصر و زمان خود باید حسین زمان را بشناسیم و تنها راه شناختمان انقلابی بودنمان است.
ارسال نظرات