مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوثر:

محرم و عاشورا فرصتی مناسب برای شناخت حسینیان و یزیدیان زمان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوثر گفت: هر محرم و عاشورا فرصتی دوباره برای شناختن حسین زمان و یزید زمان است.
کد خبر: ۸۹۲۸۴۶۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین تمجید ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: تاسوعا و عاشورا برای همه فرصت سازی کرده است، باید قدر این فرصت ها را دانست، زندگی ما سراسر فرصت است تفاوت ما با همدیگر این است که بعضی ها در اوج سعادت اند و بعضی دائما شکست می خورند.

وی ادامه داد: تفاوت در این است که ما از فرصت ها درست استفاده نمی کنیم، در محرم و صفر قطعا یک یا حسین(ع) از ته وجود، ما را از بند شیاطین رها می کند، اگر احساس کردم که حسین در این 10 شب دست تورا گذاشت در دست مهدی زهرا، پس باید این ظرفیت را حفظ کنی، گاهی جمع کردن عبادت آسان است اما حفظ کردن آن سخت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوثر اظهار کرد: روحیه ای که محرم و عاشورا به ما می دهد تضمین کننده عاقبت بخیری ماست، پس می بایست در تضمین این عاقبت تلاش کنیم.

وی افزود: قطعا به حرمت این ماه محرم و عزای حسین(ع) از گناهان گذشتیم فلذا باید از امام حسین(ع) بخواهیم در نگه داشتن این روحیه حسینی به ما کمک کند.

حجت الاسلام والمسلمین تمجید در پایان گفت: هر محرم و عاشورا فرصتی دوباره برای شناختن حسین زمان و یزید زمان است، در ایام محرم و صفر از امام حسین(ع) بخواهیم که در شناخت حسین زمان و یزید زمان ما را یاری کند و اشتباهی در انتخاب مسیر حق و باطل انجام نیابد، در غیر این صورت تاریخ تکرار خواهد شد.

 

منبع: ، کوثرخبر

ارسال نظرات