مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: پیش بینی می شود با توجه برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری حدود 200 برنامه فرهنگی ورزشی در سطح استان به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شود.
کد خبر: ۸۹۲۸۴۶۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حامد جولائی در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته تربیت بدنی که با حضور معاونین توسعه ورزش قهرمانی، فرهنگی و امور جوانان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته امسال برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در سطح استان کردستان در بخش آقایان و بانوان به همین مناسبت برگزار می‌شود.


وی افزود: در برنامه‌های هفته تربیت بدنی امسال سه پروژه ورزشی در شهرستان‌های سنندج و مریوان با حضور مسئولین کشوری و استانی به بهره برداری می‌رسد.


مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه به برگزاری مسابقات بین المللی در شهرستان سنندج اشاره و عنوان کرد: در صورت مکاتبه نهایی فدراسیون کاراته رقابت‌های بین المللی سبک کیوکوشین با حضور کشور‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.


وی عنوان کرد: در ۲۶ مهرماه روز نخست هفته تربیت بدنی مسئولین دستگاه ورزش و جوانان قهرمانان و پیشکسوتان استان کردستان با نماینده، ولی فقیه در منطقه کردستان نیز دیدار خواهند کرد.


این مقام مسئول بیان کرد: در راستای ابلاغ برنامه این هفته جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان با حضور روسای شهرستان‌های تابعه در اوایل هفته آینده برگزار می‌شود و کلیه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی تدوین خواهد شد.



جولائی خاطرنشان کرد: در برنامه‌های سال جاری همایش‌های ورزش صبجگاهی، پیاده روی خانوادگی، دو عمومی، کوه پیمائی و رقابت‌های مختلف ورزشی اعم از مسابقات استانی، چند جانبه و کشوری انجام می‌شود.


وی در پایان یادآور شد: پیش بینی می‌شود با توجه برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری حدود ۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در سطح استان به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات