همزمان با آغاز دهه دوم محرم و در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود
ویژه برنامه "در کوی نیکنامان" این هفته روز پنج شنبه 13 مهرماه در فرهنگسرای گلستان و با حضور خانواده شهید مدافع حرم جواد الله کرم برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۲۸۴۷۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه8 و فرهنگسرای گلستان ؛ مراسم پاسداشت و تکریم خانواده شهید مدافع حرم الله کرم با عنوان "در کوی نیکنامان" با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگری و رشادت حماسه آفرینان دفاع مقدس و مدافعان حرم اهل بیت علیهم لسلام در راستای ارائه الگویی شایسته در تربیت فرزندانی متدین و ولایتمدار در فرهنگسرای گلستان برگزار خواهد شد.
شهید مدافع حرم جواد الله کرم متولد دوم تیرماه سال 60 بود و اولین بار سال 90 به سوریه اعزام شد. این شهید ۳ بار در تاریخ اول تیرماه 93 ، 30 شهریورماه 93 و 12 مهرماه 94 به درجه رفیع جانبازی نائل امدند و در نهایت در تاریخ 19 اردیبهشت ماه سال 95 ساعت ۵ صبح در جبهه خان طومان دعوت حق را لبیک گفت.
"در کوی نیکنامان" هر پنج شنبه از ساعت 7:30 صبح برگزار می‌شود و با مدیحه سرایی باقر ربیعی مداح اهل البیت (ع) و سخنرانی حجت‌الاسلام وحیدی همراه است. همچنین در این برنامه ، زیارت پرفیض عاشورا هم خوانده خواهد شد. خواندن وصایای شهدا و اهداء لوح منقش به تصاویر شهدا به خانواده این عزیزان از دیگر بخش های این برنامه است.
علاقمندان بر شرکت در این مراسم که پنج شنبه های هرهفته برگزار می شود می توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند .

ارسال نظرات