پژوهشگر اجتماعی گفت: چهار شبکه ماهواره ای با نام های مقدس و زیبای کربلا مرجعیت و امثال آن که در طول شبانه روز به تبلیغ باورهای خرافی مشغول هستند و در ایام محرم با تبلیغ قمه زنی اقدام به خشونت نمایی نموده اند.
کد خبر: ۸۹۲۸۵۱۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

دکتر مجید ابهری پژوهشگر و آسیب شناس اجتماعی بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج اظهار داشت: با توجه به توسعه وگسترش ارزش های ناب شیعی و گرایش مردم به باورهای ولایی اتاق فکر صهیونیزم و شبکه جهانی بهائیت احساس خطر بزرگی کرده و با سرمایه بعضی از کشورهای ثروتمند در زمینه زشت نمایی چهره شیعه اصیل حرکت نموده است.

وی با بیان این مطلب افزود:  مرجع سازی و توسعه باور های خرافی اولین قدم در این زمینه است که در مقابل مرجعیت اصیل شیعه و رهبری ولیّ حیّ ما روز به روز بر دامنه فعالیت های خود می افزاید.

این آسیب شناس اجتماعی خاطر نشان کرد: در حال حاضر چهار شبکه ماهواره ای با نام های مقدس و زیبای کربلا مرجعیت و امثال آن که در طول شبانه روز به تبلیغ باورهای خرافی مشغول هستند و در ایام محرم با تبلیغ قمه زنی اقدام به خشونت نمایی نموده اند.

دکتر ابهری تصریح کرد: در انگلستان مجلس شیرخوارگان حسینی یعنی حضور نوزادان در جلسه و یادآوری نوزاد شهید کربلا جلوگیری به عمل آمد و به بهانه گسترش خشونت اجازه ندارند چنین جلسه ای برگزار گردد.

پژوهشگر بسیجی در ادامه مطرح کرد: اما در مقابل آن با وارد کردن چند صد قبضه قمه به لندن و تحت پوشش حمایت های پلیس اجازه قمه زنی در خیابان های لندن را صادر کردند و به طور زنده و در بسیاری از شبکه های اروپائی نمایش دادند.

این آسیب شناس اجتماعی بیان داشت: چهره خون آلود و پیکر پر از خون قمه زن ها همراه با نمایش بعضی از کودکان هنگام قمه زنی پدرانشان بر سر آنها آثار نامطلوبی در تماشاچیان اروپائی گذاشت.

ابهری متذکر شد: امروز وظیفه ما در مقابل تشویق و توسعه جن گیری، رمّالی و باورهای خرافی توسعه و گسترش عرفان های کاذب و دروغین، مقاومت و افشای چهره کریه آنها بویژه برای نسل جوان می باشد.

وی در پایان این مطلب گفت: اطاعت از رهنمودها و فرامین رهبری معظّم در راستای مهندسی جنگ نرم و مقابله با توطئه های نو صهیونیزم است که همسو با جنگ سخت این جنگ مخوف تر و پیچیده تر است. 

ارسال نظرات