خبرهای داغ:
ویژه برنامه عزاداری به مناسبت شهادت امام حسین(ع) با حضور نونهالان و کودکان پیش‌دبستانی و دبستان قرآنی دخترانه خاتم الاوصیا(عج) و پسرانه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان بهار برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۸۵۲۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

ویژه برنامه عزاداری نونهالان بهاری برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، ویژه برنامه عزاداری به مناسبت شهادت امام حسین(ع) با حضور نونهالان پیش‌دبستانی و دبستان قرآنی دخترانه خاتم الاوصیا(عج) و پسرانه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان بهار برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسینی، کارشناس مذهبی با سخنرانی و با بیان شیوای خود خردسالان و کودکان را با شور حسینی و شخصیت امام حسین(ع) آشنا کرد و به سینه زنی همراه نونهالان و کودکان پرداختند.

همچنین علی غفاری، مداح نوجوان با نوحه‌خوانی خود موضوع برنامه را برای نونهالان و کودکان ملموس‌تر کرده و پسران نیز به زنجیرزنی و عزاداری پرداختند.

علاوه بر این برنامه، مسابقه‌ای نیز با حضور حجت الاسلام شکری، متخصص امور خردسالان برای حاضران در مراسم برگزار شد و به برندگان نیز جوایزی اهدا شد و در ادامه نیز داستان‌های زیبایی توسط ایشان برای خردسالان بیان شد.

همچنین برنامه آموزش قرآن به خردسالان همراه با قصه‌گویی، نقاشی و بازی و آموزش نماز به صورت عملی توسط مربیان از دیگر برنامه های اجرا شده بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات