مدیر کمیته امداد الیگودرز از توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان تحت حمایت با همکاری و مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۸۵۳۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، بهروز ماهرو بختیاری، در جمع خبرنگاران با اشاره به کمک قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) برای مددجویان کمیته امداد این شهرستان اظهار داشت: تامین مسکن مددجویان از اهداف این نهاد است و ساخت شش واحد مسکن مددجویی با هزینه‌ای ۳۰۰ میلیون تومان با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در شهرستان الیگودرز آغاز شده است.

وی افزود: بهره‌مندی از ساخت و ارائه خدمات مسکن کمیته امداد در بخش شهری و روستایی با همکاری و مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و کمک خیرّان منطقه انجام می‌شود.

ماهروبختیاری تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان، ساخت سرویس بهداشتی، پرداخت وام مسکن، بهسازی منازل مددجویان ساکن روستا و مناطق محروم را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد و گفت: تأمین سرپناه برای مددجویان یکی‌از اولویت‌های مهم کمیته امداد شهرستان است.


وی با اشاره به این‌که ارتقاء سطح کیفی ساختمان‌ها، رعایت اصول فنی، تهیه نقشه مناسب و نظارت دقیق بر مراحل ساخت منازل مددجویی ازجمله مواردی است که با دقت اجرا می‌شود، تصریح کرد:ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی‌از مهم‌ترین دغدغه‌های این نهاد است تا خانوار‌های فاقد مسکن مناسب از سرپناهی مستحکم و مقاوم بهره‌مند شوند.


ماهروبختیاری بااشاره به توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان تحت حمایت با همکاری و مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء خاطر نشان کرد:۳۵۰ بسته لوازم‌التحریر که ارزش کل بسته‌ها ۴۲ میلیون تومان است بین دانش‌آموزان منطقه محروم بشارت الیگودرز توزیع شده است.


وی در پایان از همه مردم نیکوکار و دستگاه‌های اجرایی استان درخواست کرد در تامین نیازمندی‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت برای شروع سال‌تحصیلی کمک کنند تا این دانش‌آموزان بتوانند بدون دغدغه و با آسوده خاطر به تحصیل علم و دانش بپردازند.
 
 
 
انتهای خبر/z
ارسال نظرات