مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی شهید رستمی گفت: ما در این گروه جهادی از روحانیون مبلّغ در روستاهای محروم استفاده می کنیم تا به تقویت اعتقادات مذهبی و دینی و بیان احکام و اخلاق در آن مناطق بپردازند.
کد خبر: ۸۹۲۸۵۵۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶

حسین صادقی جهادگر بسیجی و مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی سردار شهید رستمی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اقدامات فرهنگی این گروه جهادی در مناطق محروم کشورمان بیان داشت: حضور بچه های جهادی در مناطق محروم و دور افتاده از نظر فرهنگی تاثیرات بسیار زیادی بر اخلاق و اعتقادات روستائیان و مردم محروم کشور می گذارد.

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی سردار شهید رستمی افزود: اردوهای جهادی تاثیر دو طرف دارد از طرفی بر خود جهادگران تاثیرات بسیار خوبی مانند خودسازی دارد و تاثیر دیگر از جانب اهالی روستایی است که جهادگران در آن منطقه خدمت می کنند.

این جهادگر بسیجی خاطر نشان کرد: وقتی مردم یک روستای محروم و دور افتاده کشورمان آب و برق ندارند و بچه های بسیجی و جهادگر را می بینند که با اخلاص تمام و بدون هیچ گونه توقعی خدمت می کنند دلبستگی و اعتقاد خود را به انقلاب حفظ می کنند و باعث دلگرمی آنها می شود. بنابراین از خدمات بچه های جهادی رضایت کامل دارند و این موضوع را کاملا درک می کنند که اگر بسیج نباشد کسی دیگر از ما یاد نمی کند.

صادقی گفت: ما در این گروه جهادی از روحانیون مبلّغ در روستاهای محروم استفاده می کنیم تا به تقویت اعتقادات مذهبی و دینی و بیان احکام و اخلاق در آن مناطق بپردازند.

ارسال نظرات