خبرهای داغ:
مسؤول پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرضا گفت: شهرداری شهرضا برای ایمن سازی پارک‌ها در سال گذشته بیش از 500 میلیون تومان هزینه کرده است.
کد خبر: ۸۹۲۸۶۴۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سید مصطفی مهدی‌نیا در گفت‌وگویی در شهرضا با اشاره به اصلاح ورودی و خروجی پارک آبشار شهرضا، اظهار کرد: برای اصلاح ورودی پارک آبشار طرحی توسط مشاور آماده و در شورای ترافیک شهرستان مطرح شد.

وی افزود: طرح اصلاح ورودی و خروجی پارک آبشار در استان رد شد و در حال حاضر این طرح در استان در حال تغییر و اصلاح است و زمانی که طرح اصلاح شد آن را اجرایی می‌کنیم.

مسؤول پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرضا با اشاره به بهسازی و ایمن سازی پارک‌های سطح شهر، گفت: 8 پارک براساس دستورالعمل‌های استانداری در شهرستان ایمن‌سازی شد، همچنین 6 پارک محله‌ای از نظر کفپوش ایمن سازی شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری شهرضا برای ایمن سازی پارک‌ها در سال گذشته بیش از 500 میلیون تومان هزینه کرده است، بیان داشت: 3 پارک بزرگ شهرستان و زمین‌های بازی آن به‌زودی با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان تجهیز می‌شود.

مهدی‌نیا تأکید کرد: 15 سال بود که شهرداری در زمینه بهسازی و ایمن سازی پارک‌ها اقدام مؤثری انجام نداده بود و از اول مهر کار بهسازی و ایمن سازی پارک‌ها در شهرضا آغاز شد.

وی در پایان با اشاره به مناسب‌سازی تعدادی از خودپردازها برای معلولان، اذعان کرد: از میدان شهدا تا چهارراه طالقانی که خیابان‌های مرکزی شهر هستند طرح بهسازی پیاده‌روهای آن در حال بررسی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها