با حضور مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه؛

آغاز دوره تربیت و تعالی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع)

دوره تربیت و تعالی خانوادگی کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در مجتمع آموزشی رفاهی کوثر بابلسر آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۲۸۷۰۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین افتتاحیه دوره آموزشی بصیرتی خانوادگی کارکنان نمایندگی ولی فقیه و مدیران سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجتمع آموزشی رفاهی کوثر بابلسر آغاز شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ایام اسارت آل الله را تسلیت گفت و یاد و خاطره شهدا، بویژه مدافع حرم شهید محسن حججی را گرامی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، گفت: ششمین دوره تربیت و تعالی خانوادگی کارکنان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و مدیران سپاه استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

وی، افزود: این دوره های آموزشی برای ارتقای سطح بصیرت کارکنان و خانواده محترم آنان برگزار می شود و فراگیران با سیره مبارزات دینی و سیاسی معصومین علیهم السلام بیش از پیش آشنا می شوند.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تشریح گوشه هایی از شخصیت حماسی حضرت امام حسین علیه السلام پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، کلید شخصیت امام حسین علیه السلام را حماسی دانست و با اشاره به کتاب حماسه حسینی، که علامه شهید مرتضی مطهری به رشته تألیف درآورده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) نیز از نهضت حماسی کربلا نشأت گرفته است.

وی، در ادامه رسالت پاسداران انقلاب اسلامی در این برهه از زمان را تشریح کرد و گفت: شناخت هدف و آشنایی با راهکارهای پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی رسالت اصلی سبزپوشان حریم ولایت است.

گفتنی است: ذکر توسل به ساحت مقدس چهارمین اختر سپهر امامت و ولایت در دوازدهمین روز از محرم، ازدیگر بخش های افتتاحیه ششمین دوره تربیت و تعالی عقیدتی سیاسی کارکنان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و مدیران سپاه استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع آموزشی رفاهی کوثر بابلسر بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار