خبرهای داغ:
قدرتی عضو شورای حوزه بسیج دانشگاه پیام نور اصفهان گفت: از بین بردن اهداف اسرائیل یکی از دستاوردهای دفاع مقدس عنوان می شود زیرا با ظهور انقلاب اسلامی در منطقه و عبور قدرتمندانه کشور ایران از جنگ تحمیلی، اهداف اسرائیل نابود شد.
کد خبر: ۸۹۲۸۷۳۲
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، محمد جواد قدرتی در گفتگو با خبرنگار، ضمن تبریک  گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای عزیز هشت سال جنگ تحمیلی گفت: اولین دستاورد دفاع مقدس تثبیت انقلاب اسلامی ایران بود، انقلابی که تنها  ۱۹ماه از آن گذشته و به گفته کارشناسان نظامی توان کشور ایران در این جنگ سه روز بود ولی همه مشاهده کردند که دشمن پس از هشت سال جنگ حتی نتوانست یک وجب از خاک ایران را بگیرد و امام خمینی(ره) می فرمایند: ما در جنگ هشت ساله ریشه های انقلاب پر بار اسلامی مان را محکم کردیم.

عضو شورای حوزه بسیج دانشگاه پیام نور اصفهان اظهار کرد: دیگر دستاورد دفاع مقدس، از بین بردن اهداف اسرائیل عنوان می شود که با ظهور انقلاب اسلامی در منطقه و عبور قدرتمندانه کشور ایران از جنگ تحمیلی، اهداف اسرائیل نابود شد.

وی افزود: دستاورد بعدی دفاع مقدس مطرح شدن بیش تر انقلاب اسلامی در سطح جهان بود که کشور های استعمار گر قصد داشتن صدای انقلاب به ستمدیدگان جهان نرسد ولی با دفاع مقدس و خبر هایش انقلاب به گوش اکثر مردم رسید.

عضو شورای حوزه بسیج دانشگاه پیام نور اصفهان گفت: در دوران دفاع مقدس آحاد مردم با همدلی و همزبانی و پشتیبانی ولایت فقیه در دفاع از ارزش های نظام اسلامی دست به دست هم دادند و دشمن متجاوز را از صحنه روزگار محو کردند.

وی ضمن بیان دلاور مردی های بخصوص جوانان و مردم انقلابی در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت و شهامت دلاورمردان ایران اسلامی است که شور و حماسه و رشادت را با خون سرخ شهیدان گلگون کفن در هم آمیخته و دشمن تا بن دندان مسلح را به زانو در آوردند.

قدرتی به وجود پایگاه های نظامی آمریکا در کشورهای منطقه و جنوب شرقی آسیا اشاره و استقلال و سربلندی امروز ایران اسلامی در نگهداری مرزهای آبی و خاکی خود از لوث وجود دشمنان را از رشادت های هزاران شهید دفاع مقدس با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و جانشین خلف ایشان مقام معظم رهبری برشمرد.

وی با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا، بیان کرد: از اظهارت بی مایه و سخیفانه رئیس جمهور آمریکا که در تمامی سخنانش هویدا بود به این موضوع پی میبریم که اینان به دنبال فاصله انداختن بین مردم ایران و نظام سیاسی ایران هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها