خبرهای داغ:
مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قم خبر داد
مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قم از صدور 86 پروانه بهره برداری صنایع کشاورزی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۸۸۵۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسین طاهری فرد اظهار داشت: طی 6 ماه اول سال جاری چهار مورد پروانه بهره برداری و یک مورد طرح توسعه صادر شده است.

وی افزود: کل جوازهای تأسیس دارای اعتبار در استان قم 80 واحد است که در همین راستا در سال جاری 7 مورد جواز تأسیس صادر شده است.

وی بیان داشت: میزان اشتغالزایی چهار مورد پروانه صادر شده در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی در 6 ماهه اول سال جاری، 88 نفر با سرمایه گذاری 184 میلیارد ریال و ظرفیت 5/31 هزار تن و جذب مواد خام 3/32 هزار تن بوده است.

طاهری خاطر نشان کرد: پتانسیل اشتغالزایی هفت مورد جواز تأسیس صادر شده در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی در 6 ماهه اول سال جاری، 249 نفر با سرمایه گذاری 5/452 میلیارد ریال و ظرفیت اسمی 6/32 هزار تن و جذب مواد خام 2/40 هزار تن است.

طاهری فرد در ادامه سخنان خود به اولویت‌های سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی اشاره کرد و گفت: بازسازی، نوسازی و اصلاح ساختار واحدهای تولیدی، بسته بندی و فرآوری انواع گیاهان دارویی و عرقیات، بسته بندی و فرآوری انواع صیفی جات، محصولات گلخانه ای و سبزیجات، احداث انواع سردخانه‌های مدرن، بسته بندی و فرآوری انواع میوه جات، تولید انواع کودهای غیر شیمیایی، تولید انواع محصولات جانبی غیر خوراکی حاصل از ضایعات کشتارگاه‌های دام و طیور، بسته بندی و فرآوری تخم مرغ و ... از جمله اولویت‌های سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی به شمار می‌رود.

ارسال نظرات