خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

پشتوانه دینی انقلاب ما همواره مانع شکست از دشمنان است

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت: پشتوانه دینی انقلاب ما همواره مانع شکست از دشمنان است.
کد خبر: ۸۹۲۸۸۷۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عباس برزگر جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) که روز سه شنبه در حسینیه شهید مطهری سپاه قزوین برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام محرم و یاد‌آوری هفته دفاع مقدس گفت: در بدو انقلاب دشمن مستکبر درصدد شکست انقلاب و جلوگیری از خروج عامل فتنه و فساد از کشور بود ولی موفق به ایجاد خلل در اهداف و ماموریت‌های انقلاب نشد و انقلاب اسلامی با تدبیر و مدیریت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید.
وی بیان کرد: رمز پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس معنویت، فرهنگ عاشورا، ایثار و مقاومت بود، بنابراین تقارن هفته دفاع مقدس و عزاداری امام حسین(ع) یادآور این است که ایثار، مقاومت و پایمردی عامل رهایی ما از مشکلات است.
برزگر دفاع در هشت سال جنگ تحمیلی را مقدس خواند و علت آن را این چنین بیان کرد: انقلاب برای اجرا احکام، شریعت، اعتقادات و باورهای اسلام بود و به همین دلیل دشمن در تلاش شکست این انقلاب بود و رزمندگان اسلام در مقابل جبهه کفر دفاع مقدس را آفریدند.
وی بیان کرد: وجود همه ادارات برای انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم لازم است، در همه دنیا نیرو‌های مسلح دارای ارکان هستند و در جمهوری اسلامی نیز سازمان های امنیتی، نظامی و انتظامی مختلفی را داشتیم.
جانشین سپاه صاحب الامر (عج) قزوین یادآور شد: در دوم اردیبهشت سال ۵۸ به فرمان امام(ره) سپاه تشکیل شد و امام(ره) به این سازمان‌ها اکتفا نکرد و دستور تشکیل سازمان بسیج مستضعفین را با هدف انجام ماموریت‌های متعدد صادر کرد و عملکرد بسیج از لحاظ گستردگی ساختاری و سازمانی در جهت ماموریتی تقریبا بی‌نظیر است و بسیج در تمامی اقشار و سازمان ها گستردگی دارد.
برزگر در ادامه از تمامی مسئولین خواست در انجام ماموریت‌های بسیج کمک کنند و افزود: در تمام دنیا نیروهای نظامی شامل سه بخش هوایی، زمینی و دریایی است، در حالی که در جمهوری اسلامی نیروهای مسلح سپاه پاسداران دارای پنج نیرو هوایی، زمینی، دریایی، قدس و سازمان بسیج مستضعفین است و بسیج وظیفه آمادگی مردم جمهوری اسلامی را دارد.
این مسئول در انتها از تمامی مسئولین حاضر در مراسم تشکرد و گفت: از امروز معاونت اجرایی سپاه استان قزوین به محرمعلی والدی فرمانده سابق سپاه ناحیه امام سجاد(ع) محول شد و مهدی صادق‌پور به عنوان فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) به انتخاب گردید.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها