با مشارکت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران یادواره شهدای روستای پیله رود نمین با حضور اقشار مردم، خانواده های معظم شهدا و مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۸۸۸۵
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

یادواره شهدای روستاهای پیله‌رود نمین برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام علی محمدی مسئول دفتر نمایندگی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نمین عصر امروز در مراسم یادواره شهدای روستاهای پیله‌رود نمین اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهدافی است که ما به دنبال آن هستیم و برای تحقق این اهداف نیازمند مشارکت همگانی هستیم.

وی افزود: شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس جزو شاگردان ممتاز مکتب عاشورا هستند که اسوه‌های بی‌نظیری برای ما هستند و تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم این اسوه‌ها را همه‌گیر کرده و با ترویج این اهداف در جامعه شاهد دستیابی به اهداف متعالی و معنوی باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نمین بیان کرد: پاسداری از ارزش‌ها ‌و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یک اصل اساسی و ضروری برای ما است و همیشه سعی بر این است که بتوانیم با دستیابی به آرمان‌های مقدس پا در مسیر عاشورائیان بگذاریم و نهضت و مکتب آنان را زنده نگهداریم.

محمدی بیان کرد: برگزاری یادوار‌ه‌های شهدای والامقام کم‌ترین کاری است که در قبال شهدا می‌توان انجام داد چرا که امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده و ما مدیون شهدا هستیم، شهدایی که ادامه دهنده راه عاشورائیان حسینی هستند.

وی تصریح کرد: در تحقق این اهداف آرمانی مسئولان و متولیان امر وظایف خطیر و حساسی بر عهده دارند و نیاز است که برای برگزاری این مراسمات در شان و جایگاه شهدای والامقام تمام تلاش و اهتمام خود را به‌کار بگیرند و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکنند.

ارسال نظرات