خبرهای داغ:
در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه امام سجاد(ع) قزوین مطرح شد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت: فتنه یک قدم عقب‌نشینی نکرده است و هچنان سرباز می‌گیرد و علیه انقلاب اقدام می‌کند.
کد خبر: ۸۹۲۸۸۸۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی قابل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در حسینیه شهید مطهری سپاه قزوین بیان کرد: خواندن زیارت عاشورا باعث شناخت امام حسین(ع) و همینطور دوری جستن از دشمنان خداوند می‌شود.
وی در ادامه از زحمات محرمعلی والدی، فرمانده سابق ناحیه امام سجاد(ع) تشکر کرد و ادامه داد: در چند روز دنیا در دو صحنه تلاش برای اعتلا کلمه توحید، ارزش‌ها و یاران دینی و همینطور رسوا کردن نفاق و دشمنان دین کار و تلاش کنید. چراکه دشمن هرگز از دشمنی علیه اسلام، قرآن، دین و ارزش‌ها دست برنخواهد داشت و تجربه تلخ برجام این را مجددا بر ما ثابت کرد.
قابل ادامه داد: تجربه هشت سال دفاع مقدس و تشکیل داعش نشان دهنده این است که دشمن همواره در صدد ضربه زدن به ملت ایران است، بنابراین باید علیه ظلم، جهل و نفاق مبارزه کنیم تا چهره نورانی اسلام بر دنیا معرفی شود و هر چقدر در این راه تلاش کرده ایم ذخیره آخرت است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان در پایان افزود: فتنه یک قدم عقب‌نشینی نکرده است و هچنان سرباز می‌گیرد و علیه انقلاب اقدام می‌کند.
همچنین حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه ضمن بیان اینکه قرآن مجسمه ایمان، یقین، اخلاص، تقوا و وحی الهی است گفت: در آفرینش درجاتی وجود دارد و رمز پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس تمسک به قرآن و اهل بیت و اطاعت از امام و ولی فقیه بود.
وی ادامه داد: ایمان نیز درجاتی دارد و ما باید از خداوند بالاترین درجه ایمان و یقین را بخواهیم و در چند روزی که مسافر دنیا هستیم باید خداوند تعالی را اطاعت کنیم.
فاطمیان ضمن بیان اینکه رسیدن به خداوند کمال مطلق است گفت: معرفت خداوند همان معرفت امام عصر است. ملت ایران هشت سال دفاع مقدس را با باور های معنوی پشت سر گذاشتند و در زمان حاضر درگیر جنگ نرم هستیم و سرهنگ والدی در چند سال خدمت خود اقدامات خوبی را در راستای جلوگیری از جنگ نرم انجام داده است و از زحمات وی تشکر می‌کنیم.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها