آمار فروش کمپین کتاب سوره مهر به بیش از ۱۲ هزار نسخه رسید

فروش بیش از ۱۲۵۰۰ نسخه کتاب در قالب کمپین «هشت سال هشت کتاب هشت روایت»
کد خبر: ۸۹۲۸۹۸۱
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، پس از نزدیک به پانزده روز از آغاز کمپین «هشت سال هشت کتاب هشت روایت» انتشارات سوره مهر برای فروش هشت عنوان با موضوع دفاع مقدس که همزمان با آغاز هفته گرامیداشت هشت سال جنگ تحمیلی آغاز شده بود، بیش از ۱۲۵۰۰ نسخه کتاب از مجموع این هشت عنوان به فروش رفت.

در صدر فهرست کتاب‌های به فروش رفته در این کمپین کتاب «وقتی مهتاب گم شد» نوشته حمید حسام قرار دارد که بیش از ۴۸۰۰ نسخه از آن به فروش رفته است. در رتبه دوم نیز کتاب «کوچه نقاش‌ها» به کوشش راحله صبوری قرار دارد که بیش از ۱۲۰۰ نسخه از آن به فروش رفته است. رتبه سوم فروش نیز در اختیار کتاب «رفاقت به سبک تانک» نوشته داوود امیریان است که بیش از ۱۱۰۰ نسخه از آن به فروش رفته است.

کمترین میزان فروش در این کمپین نیز به کتاب «پنهان زیر باران» اختصاص دارد که بیش از ۸۴۰ نسخه از آن به فروش رفته است.

کمپین «هشت» انتشارات سوره مهر به دلیل استقبال مخاطبان تا پایان مهرماه تمدید شده است و مخاطبان علاقه‌مند به آثار سوره مهر می‌توانند در قالب این کمپین از کتابفروشی‌های سراسر کشور هشت کتاب   «روزهای بی‌آینه»، «کوچه نقاش‌ها»، «وقتی مهتاب گم شد»، «مهمان صخره‌ها»، «پنهان زیر باران»، «رفاقت به سبک تانک»، «بچه‌های کوهستان» و «پایی که جا ماند» با تخفیف ۳۰ درصدی در کتابفروشی‌های سوره مهر و تخفیف ۲۰ درصدی در سایر کتابفروشی‌های منتخب خریداری کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار