خبرهای داغ:
استاندارقزوین:

باید به آموزش مهارتهای زندگی دانش آموزان در مدارس توجه کرد

استاندار قزوین گفت: متاسفانه در جامعه امروز به مهارت های زندگی و سواد اجتماعی که نقش مهمی بر کاهش آسیب ها دارند، کم توجهی شده است و بایدنگاه ویژه ای به آموزش مهارتهای زندگی دانش آموزان در مدارس داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۲۸۹۹۰
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، در نشست با مدیران آموزش و پرورش استان قزوین افزود: متاسفانه در جامعه امروز به مهارت های زندگی و سواد اجتماعی که نقش مهمی بر کاهش آسیب ها دارند، کم توجهی شده است و بایدنگاه ویژه ای به آموزش مهارتهای زندگی دانش آموزان در مدارس داشته باشیم.
وی در ادامه بر تسریع در عملیات بهسازی اردوگاه دانش آموزی یانس آباد تاکید کرد و ادامه داد: قزوین با توجه به ظرفیت های عظیم و پیشینه قوی فرهنگی و تمدنی نیازمند وجود اردوگاه هایی در سطح ملی است تا بتوان زمینه میزبانی از دانش آموزان سایر استان ها را فراهم کرد.
زاهدی همچنین با تاکید بر استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس استان، ادامه داد: وسایل گرمایشی مدارس باید با سرعت بالایی استانداردسازی شوند و هیچ مدرسه ای نباید از بخاری های غیراستاندارد از جمله بخاری های چکه ای استفاده کنند.
وی، نیروی انسانی را مهم ترین سرمایه اجتماعی جامعه دانست و در پایان گفت: باید برای فرزندان خود برنامه ریزی لازم را داشته باشیم تا آنها را به نیروهای مفید و نخبه ای برای جامعه خود تبدیل کنیم وتلاش کنیم نظام آموزشی را بسمت محتوایی بودن سوق بدهیم.
در ادامه سالار قاسمی مدیر کل اموزش و پرورش استان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات آموزش و پرورش استان در دولت تدبیر و امید گفت: در تمام شاخص های آموزش و پرورش با افتخار رشد قابل توجهی داشته ایم که این رشد مرهون زحمات همه معلمان و مدیران مدارس است.
قاسمی افزود: در حوزه کنکور دانش آموزان و همچنین فعالیتهای پرورشی ،تربیتی و ورزشی صاحب امتیازات و رتبه های برتر کشوری هستیم و امیدواریم بتوانیم این روند را همچون سالیان گذشته با تلاش و کوشش همه مسئولین ، همکاران و دانش اموزان ارتقاء دهیم.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار