مدیر گروه ماشین سازی اردبیل در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
یک تولید کننده بسیجی گفت: گروه ماشین سازی اردبیل که متشکل از جوانان جهادگر بسیجی است توانسته با حمایت های معنوی بسیج و خصوصا سازمان بسیج سازندگی، چندین دستگاه مورد نیاز برای صنایع تبدیلی را تولید کند.
کد خبر: ۸۹۲۸۹۹۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۲

حسن عبدلله زاده تولیدکننده و مخترع بسیجی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه توان توسعه صنایع تبدیلی به دست بسیجیان وجود دارد، گفت: ما چند سالی است که در اردبیل، در همین راستا کار می کنیم و با اتکا به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و یاری خداوند توانستیم به نتایج مطلوبی برسیم.

مدیر گروه ماشین سازی اردبیل ادامه داد: گروه ماشین سازی اردبیل که متشکل از جوانان جهادگر بسیجی است توانسته با حمایت های معنوی بسیج و خصوصا سازمان بسیج سازندگی، چندین دستگاه مورد نیاز برای صنایع تبدیلی از جمله دستگاه میوه خشک کن چند تنی را به صورت کاملا بومی تولید کند و به ثبت برساند.

وی تصریح کرد: نمونه های خارجی این دستگاه ها شاید با کیفیتی پایین تر از دستگاه ما و البته با قیمت های بالاتر عرضه می شوند و متأسفانه مردم هم از آن ها استقبال می کنند. انتظار داریم هم رسانه ها و هم دولت در جهت حمایت از جوانانی که برای رشد و توسعه صنعت کشور تلاش می کنند، اقدام کنند و یاری رسان ما باشند.

ارسال نظرات