رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در زمینه مقابله با رانت خواری قانون نداریم و مجلس باید قانونی برای مقابله با رانت خوارها وضع کند
کد خبر: ۸۹۲۹۰۲۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، ناصر سراج صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه بازرس کل استان سیستان و بلوچستان در سالن شهید بهشتی دادگستری اظهار کرد: سازمان بازرسی سه ماموریت دارد اولویت اول ان پیشگیری است و تلاشمان بیشتر در این زمینه است.
وی تاکید کرد: برخورد با فساد از دیگر ماموریت‌های سازمان بازرسی است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه جلوی سرعت فساد را گرفته ایم و در حال مهار است، در زمینه خصوصی سازی نیز اقداماتی انجام شد، اما به دلیل اینکه خوب عمل نشد خصوصی سازی جواب مثبتی نداد.

وی ادامه داد: اگر آن طور که قانون گفته خصوصی سازی انجام میشد امروز جوان بیکار در کشور نداشتیم.

سراج بیان کرد: در زمینه مقابله با رانت خواری نیز قانون نداریم و مجلس باید قانونی در رابطه با مقابله با رانت خوار‌ها وضع کند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دولت الکترونیک در حال اجرایی شدن است و امیدواریم با الکترونیکی شدن همه چیز را شفاف کنیم، همه می‌دانیم که قیام امام حسین (ع) برای مقابله و مبارزه با فساد بوده است و باید راه ایشان همچنان ادامه داشته باشد.

این مسؤول با اشاره به اینکه امروز اگر نتوانیم بیکاری را برطرف کنیم باید منتظر بحران‌های جدی در جامعه باشیم، افزود: فساد است که کشور را با مشکل روبه رو می‌کند که باید به صورت جدی با این معضل و مشکل برخورد شود تا سلامت پایدار در جامعه نهادینه شود.

سراج گفت: سیستان و بلوچستان مردمی سخت کوش و با اراده دارد که باید تلاش کنیم مشکلات آن‌ها را برطرف شود.
ارسال نظرات