همزمان با هفته دفاع مقدس در مراسمی از بسیج رسانه شهرستان قائم شهر بعنوان بسیج رسانه برتر استان تقدیر شد
کد خبر: ۸۹۲۹۰۳۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در این مراسم که با حضور محمدی فرماندار و سرهنگ یعقوبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قائم شهر و جمعی ازدیگر مدیران و اعضای شورای شهر قائم شهردر سالن همایش شهرداری برگزار شد از فرماندهان نمونه وبرگزیده رده های مقاومت بسیج قائم شهر در جشنواره مالک اشتر تقدیر بعمل آمد.
اجرای موفق ماموریتهای بسیج با عملکرد های موفق در سال ۹۵ از شاخص ها و معیارهای انتخاب رده های مقاومت بسبج در جشنواره مالک اشتر بودکه با اهدای لوح سپاس از بسیجیان برگزیده این جشنوا ره تقدیرشد.
در این آئین از جمشید گرائیلی مدیر بسیج رسانه شهرستان قائم شهر که عنوان مدیر بسیج رسانه نمونه استان مازندران را در این جشنواره کسب کرد با اعطای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.
در بخش هائی از این تقدیر نامه از سوی سردار بابائی فرمانده محترم سپاه کربلا مازندران آماده است:قطعا این موفقیت در هفتمین جشنواره استانی مالک اشترسپاه کربلا ماز ندران مرهون تلاشها و نقش موثرمدیریت جنابعالی است که بدینوسیله مراتب قدردانی وسپاس خودرااز تلاش مجدانه و مجاهدانه شما اعلام می دارم و انشالله با اتکال به خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) ونائب بر حقش امام خامنه ای " مد ظله العالی" موفق و موید باشید.
ما فعالان رسانه و بسبجیان اصحاب رسانه مازندران موفقیت همکارو پیشکسوت رسانه ای استان مازندران جناب آقای جمشید گرائیلی راتبریک گفته واز خداوند متعال برای ایشان سلامتی و توفیقات بیشترو مستمررا مسئلت داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها