فرمانده سپاه امام رضا(ع) نسبت به عملیاتی نگاه کردن فضای مجازی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۲۹۰۶۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوب‌علی نظری صبح امروز در مراسم افتتاحیه نخستین اردوی جهادی رسانه‌ای کشور که که به همت سازمان بسیج رسانه در مسجد المنتظر (عج) مشهد برگزار شد، با اشاره به این نکته که رسانه بطور عام و فضای مجازی بطور خاص جنبه اطلاع‌رسانی را ندارد، نسبت به عملیاتی نگاه کردن این فضا تاکید کرد.

وی افزود: در حال حاضر هم بطور فیزیکی و در فضای واقعی و هم در فضای مجازی عملیات اتفاق می‌افتد.

نظری به ضرورت قدرت پایه برای موفقیت در عملیات اشاره کرد و افزود: اگر ما عقبه قدرتمند نداشته باشیم با شکست روبرو می‌شویم.

وی قدرت پایه را قدرت اعتقادی عنوان کرد و گفت: این قدرت مبتنی بر فطرت انسان‌هاست و مقیاس دنیا و آخرت را در برمی‌گیرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ابراز داشت: دشمن درصدد است از طریق فضای مجازی، فضای واقعی را اشغال کند، ولی از انجا که برگ برنده ما فضای واقعی است لذا باید این فضا را وارد فضای مجازی کنیم، اما در این محیط نبرد دچار ضعف هستیم.

وی با تاکید بر تلفیق ظرفیت‌های سنتی همچون جلسات و مناسبات مذهبی با ظرفیت‌های مدرن گفت: با این اقدام می‌توانیم فضای مجازی را از دست حریف خارج و اختیار آن را کامل به دست گیریم.

وی در پایان نسبت به پیوند جبهه مجازی و جبهه واقعی در راستای پیشرفت و موفقیت انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: عملیات رسانه‌ای را از امروز با رمز «یا حسین بن علی» آغاز می‌کنیم.
 
گفتنی است این اردو به مدت سه روز در حال برگزاری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها