مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان:

رشد 12 درصدی مصرف بنزین در تعطیلات عاشورا و تاسوعای حسینی

کد خبر: ۸۹۲۹۰۶۸
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان با اشاره به میزان مصرف فرآورده های نفتی بخش حمل و نقل در 5 روز تعطیلات ایام عاشورا و تاسوعای حسینی ، گفت: میزان مصرف بنزین سالجاری در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل از یک رشد 12 درصدی برخوردار می باشد .

محمود آقا محمدیان افزود:  در دوره زمانی 6 الی 10 مهر ماه سالجاری و همزمان با ایام تعطیلات ماه محرم میزان مصرف بنزین در حدود 6 میلیون و 220 هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با مصرفی در حدود 5 میلیون و 545 هزار لیتر نشان از یک رشد 12 درصدی دارد .

وی به روند مصرفی نفتگاز بخش حمل و نقل در این ایام اشاره و اظهار داشت: میزان مصرف سالجاری 4 میلیون و 570 هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل 5 میلیون و 280 هزار لیتر بوده که این میزان مصرف حاکی از یک کاهش 13 درصدی مصرف دارد .

مدیر منطقه با اشاره به رشد 12 درصدی مصرف بنزین به حجم تردد مسافرین به استان همزمان با ایام تجمع هیاتهای عزاداری در ماه محرم و تصریح کرد: استقبال هموطنان از حضور در دسته های عزاداری حسینه اعظم استان را می توان  یکی از عوامل رشد مصرف محسوب داشت .

محمود آقامحمدیان در انتها ضمن اشاره به پشت سر گذاشتن ایام پیک مسافرتها و تامین به موقع سوخت مورد نیاز مسافرین استان تصریح داشت این شرکت ضمن اخذ امادگی لازم و تمهیدات مطلوب مشکلی در راستای تامین به موقع سوخت همشهریان تا پایان سال نخواهد داشت .

ارسال نظرات