چهار ورزشکار مازندران در مسابقات قهرمانی آسیا

خردمند حیدری و اسحق عباسی از شهرستان سوادکوه، شیرودی از رامسر و آجیلی از بابل به‌عنوان نمایندگان استان مازندران در بیستمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان آسیا شرکت کردند.
کد خبر: ۸۹۲۹۰۷۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بیستمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان آسیا که در استان شانگ‌های کشور چین و داخل استادیوم و در پیست دو و میدانی برگزار شد، تعداد 52 نفر از ایران اعزام شدند.

خردمند حیدری و اسحق عباسی از شهرستان سوادکوه، شیرودی از رامسر و آجیلی از بابل به‌عنوان نمایندگان استان مازندران در بیستمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان آسیا شرکت کردند.

برگزاری این مسابقات در درون پیست دو‌ و میدانی باعث شد تا برخی از نام‌آور‌ان دو‌ و میدانی نتوانند به نتایج دلخواه دست یابند.

خردمند حیدری به‌عنوان تنها مازندرانی حاضر در این دوره از مسابقات موفق شد تا مدال انفرادی در ماده 800 و هزار و 500 متر به مدال برنز دست یابد و تیم ایران در 4 در 4 صد‌متر شامل خردمند حیدری، اسحاق عباسی و آجیلی از استان مازندران و خاک‌ساری از استان همدان به مقام سوم دست یافت.

در این دوره از مسابقات 5 هزار شرکت‌کننده دویدند که کشور چین با هزار و 500 دونده بیشترین سهم را داشت و تیم دو‌ و میدانی پیشکسوتان ایران باکسب ١٨ مدال طلا، ١٢نقره و ١٤ نشان برنز از رقابت های آسیایی به کار خود پایان داد و اسحاق عباسی در رشته 8000 متر به مقام چهارم دست یافت.

دو‌ و میدانی‌کار‌ان ایران از طریق وزارت ورزش و فدراسیون دو و میدانی به‌عنوان نماینده ایران اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها