فرمانده انتظامی لرستان گفت: در هفته نیروی انتظامی ۹۰ برنامه از روز ۱۴ تا ۲۰ مهر ماه به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۲۹۰۹۱
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان، سردار محمد مهدیان نسب در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: عزداری که در ایام محرم استان لرستان که با حضور جوانان مومن انقلابی عزداری  برگزار شد دارای نظم بود  نیرو انتظامی  ۴۸ محور پیش بینی  ایست بازرسی‌های مقطعی را هماهنگ و انجام دادیم که در نتیجه مشکل امنیتی خاصی در ایام محرم نداشتیم.

وی افزود:امنیت به خاطر پشتیبانی قوی نیرو انتظامی هستند و این خود مردم هستند که امنیت را تولید می‌کنند و در واقع ما حافظ امنیت هستیم

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به شعار این هفته" پلیس برای امنیت و امنیت برای همه" عنوان کرد: در هفته نیروی انتظامی ۹۰ برنامه از روز ۱۴/۷/۹۶ تا ۲۰/۷/۹۶ به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: پلیس مهم نرین نهاد نظارت اجتماعی است و از طرفی اصلی‌ترین نهاد متولی امنیت جامعه و کشور است

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: همه فعالیت‌ها و اقدامات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی زیر سایه امنیت شکل می‌گیرد، و پلیس وظیفه دارد بدون توجه به سلایق سیاسی مذهبی چتر امنیت را روی همه آحاد قرار دهد؛ امنیت در واقع برداشتن دغدغه و دلهره از جامعه است.


سردار مهدیان نسب پاسداری از مال و جان و آبرو و ناموس مردم را جزو وظایف اصلی پلیس است دانست و گفت: اقدامات نیروی انتظامی به عنوان پلیس مقتدر، چابک و به روز دانش بنیان بوده و همه اقدامات آن ریشه علمی دارد.


فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: درطی این روز ۲۰ اخیر ۳۸۸ طرح در استان اجرا کرده ایم و ۷ طرح عملیات مشترک در شهرستان‌های پلدختر، دورود، بروجرد، منطقه کوروش، اسدآبادی، پشته حسین آباد و ناصرخسرو اجرا کرده ایم.


وی به نخستین برنامه این هفته اشاره کرد و گفت: در روز جمعه همایش پیاده روی برای نشاط و ورزش کارکنان و خانواده‌ها تدارک دیده شده است همچنین ، طرح شمیم خدمت  در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌ها  را خواهیم داشت.
 

سردار مهدیان نسب به برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان اشاره کردو گفت:افتتاح دو واحد انتظامی در استان از برنامه‌های روز دوم هفته نیروی انتظامی است.


فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه تجلیل از سربازان نمونه از برنامه‌های روز سوم هفته نیروی انتظامی، است خاطر نشان کرد: پاسخگویی کارکنان و کارشناسان نیروی انتظامی به مردم در محافل و مساجد و برگزاری همایش راهوران محله و دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان لرستان از برنامه‌های اختصاصی روز چهارم خواهد بود.


وی افزود: همایش همیاران پلیس و حضور در سامانه ۱۹۷ مرکز نظارت همگانی را از برنامه‌های روز پنجم هفته ناجا است.

و‌ی با اشاره به برنامه روز شششم تصریح کرد: طرح "مردم یاری" در شهرستان چگنی با حضور ۲۰ نفر پزشک متخصص با ویزیت و داروی رایگان و دو اکیب دندانپزشکی اجرا می‌شود.


وی به برنامه های پایانی اشاره داشت و گفت: یادواره شهدای عرصه نظم و امنیت و همایش کوه پیمایی، زیارت عاشورا و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای استان از برنامه‌های روز پایانی خواهد بود.

پوششی /z
ارسال نظرات